فرمانده قرارگاه شهید هراتی عنوان کرد: درمانگاه شهید بهشتی با حضور فرمانده سپاه پاسداران سیستان و بلوچستان در شهرستان زابل افتتاح و به بهره برداری رسید. درمانگاه شهید بهشتی در شهرستان زابل افتتاح شد
کد خبر: ۸۸۰۵۵۵۹
|
۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج ازاستان سیستان وبلوچستان ؛ سرهنگ پرویز آبسالان در حاشیه افتتاح درمانگاه شهید بهشتی به خبرنگار اوشیدا گفت: با توجه به اهمیت سلامتی در منطقه قرارگاه شهید هراتی به منظور ارتقای این امر مهم اقدام به افتتاح ساختمان درمانگاه شهید بهشتی در شهرستان زابل کرده است
وی افزود: درمانگاه شهید بهشتی در خیابان بعثت با زیر بنای ۸۰۰ متر مربع در دو طبقه واقع شده و دارای بخش های عمومی، تخصصی، دندانپزشکی، داروخانه، روانشناسی، خدمات پرستاری وخدمات سرپایی می باشد.
وی با بیان اینکه، درمانگاه شهید بهشتی به عموم مردم خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می دهد تصریح کرد: این درمانگاه در دو شیفت صبح و عصر در حال انجام فعالیت است که در آینده نزدیک به صورت شبانه روزی به ارائه خدمات خواهد پرداخت.
آبسالان با عنوان اینکه، درمانگاه شهید بهشتی دارای امکانات و تجهیزات کامل و خوبی می باشد و نیاز مردم منطقه را در حوزه سلامت تا حدود زیادی برطرف می کند در پایان گفت: اعتبار تجهیزات پزشکی این مرکز بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان می باشد.



ارسال نظرات