خبرهای داغ:
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با صدور اطلاعیۀ تسـلیت؛

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، یار دیرین انقلاب، امام و رهبری بود

با دریغ و تأسف فراوان، درگذشت ناگهانی یار دیرین انقلاب، امام خمینی «رحمت الله علیه» و مقام معظم رهبری «مدظله العالی»، مرحوم مغفور حضرت آیت‌الله جناب آقای حاج شیخ اکبر هاشمی رفسنجانی را تسلیت می‌گوید.
کد خبر: ۸۸۰۵۵۷۴
|
۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان، با دریغ و تأسف فراوان، درگذشت ناگهانی یار دیرین انقلاب، امام خمینی «رحمت الله علیه» و مقام معظم رهبری «مدظله العالی»، مرحوم مغفور حضرت آیت‌الله جناب آقای حاج شیخ اکبر هاشمی رفسنجانی را تسلیت می‌گوید.

فقدان این شخصیت کم‌نظیر که از پایه‌گذاران دوران مبارزات نهضت اسلامی و از استوانه های راستین انقلاب و همراه و همپای امام راحل عظیم الشأن بود، موجب تأسف فراوان گردید. تلاش‌های مخلصانۀ ایشان در دوران مبارزات و روزهای شکل‌گیری انقلاب اسلامی و حضور هوشمندانه و هدایت و مسئولیت‌پذیری در مسندهای مختلف به‌ویژه در مراسم و مناسبت‌های انقلاب اسلامی و ایام‌الله ، از ایشان چهره‌ای نمونه و برجسته ساخت.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان ضمن ارج‌گذاری به مقام شامخ و خدمات و زحمات صادقانه و طاقت فرسای ایشان به انقلاب اسلامی و مردم، این مصیبت وارده را به محضر حضرت بقیه‌الله الاعظم ارواحنا له‌الفداء، مقام معظم رهبری، امام خامنه ای «مدظله العالی»، خانواده محترم و عزادار ایشان و عموم مردم انقلابی استان تسلیت عرض نموده، برای ایشان از درگاه ایزد منان رحمت و غفران واسعۀ الهی و برای سایر بازماندگان صبر و اجر مسألت کرده و از ملت بزرگ و داغدار ایران اسلامی دعوت می‌کند تا با حضور گسترده و پرشور خود، در مراسم و مجالس یادبود و بزرگداشت، یاد و خاطره ایشان را گرامی بدارند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار