خبرهای داغ:
جانشین فرمانده ناحیه امام حسین(ع):
جانشین فرماندهی ناحیه بسیج امام حسین(ع) گفت: بصیرت و فداکاری مردم قهرمان قم در 19 دی سال 56 بود که این روز بزرگ را همچون عاشورا در تاریخ ماندگار و فراموش نشدنی کرد.
کد خبر: ۸۸۰۵۵۸۱
|
۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۰۶:۱۸

بصیرت 19 دی را همچون عاشورا ماندگار کرد

محسن کمالی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم، با اشاره به دهه بصیرت اظهار داشت: آنچه از یوم الله 19 دی به ذهن متبادر می شود عناصری چون بصیرت، فداکاری، مقاومت و تکلیف گرایی و ولایت مداری است که این بزرگ را همچون عاشورا در تاریخ ماندگار کرد.

وی با بیان اینکه 19 دی نقطه عطفی در تاریخ سراسر حماسه ملت شریف ایران تبدیل شد افزود: این روز سرآغاز انقلابی بزرگ به پهنای سرتاسر گیتی و ژرفایی به عمق تمامی تاریخ گردید.

جانشین فرماندهی ناحیه بسیج امام حسین(ع) تاکید کرد: ایستادگی و اراده توام با بصیرت انسان های بزرگی بود ک حقایق دوران و زمان خود را خواستند که ببینند و بشنوند و برمبنای آن حقایق خود را مخاطب آیات الهی دیده و به رسالت تاریخی خود عمل نمودند.

وی افزود: بصیرت چراغ مه شکنی است که در فضای مه آلود فتنه ها انسان را کمک می کند تا راه را از بی راهه بشناسد و آب به آسیاب دشمن نریزد.

کمالی تصریح کرد: آنچه در تاریخ این فتنه ها را توسط دشمن خلق نموده بی بصیرتی و بی فکری بوده و در مقابل آنچه که آن را دفع کرده بصیرت و روشن بینی بوده است.

وی در پایان افزود: بصیرت باطل السحر تمامی فتنه ها است و برای تجهیز این سلاح مهم فقط کافی است خوب ببینیم و خوب بشنویم و خوب فکر کنیم و عبرت بگیریم و این نقشه راه و نسخه امروز و فردای ماست.


ارسال نظرات