حجت الاسلام باباشاهی در سرکشی از حوزه های مقاومت سنندج؛
مسوول نمایندگی ولی فقیه درسپاه بیت المقدس گفت: حوزه های مقاومت بسیج روستایی منادی وحدت و همبستگی و نوید دهنده توسعه روستا در ابعاد مختلف فرهنگی اقتصادی و اجتماعی است.
کد خبر: ۸۸۰۵۵۸۷
|
۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سنندج، حجت الاسلام علیرضا باباشاهی عصر امروز در سرکشی از حوزه های مقاومت تابعه سنندج، گفت: بسیج در همه عرصه ها می تواند چراغ امید را در قلب مستضعفین جامعه روشن کند با ید حاضر وآماده باشد.

 

حجت الاسلام بابا شاهی؛ در راس هیاتی به همراه سرهنگ رحیم زاده فرمانده سپاه ناحیه سنندج  و حجت الاسلام سبحانی مسئول دفتر نمایندگی سپاه ناحیه سنندج از حوزه ه های مقاومت شهید فهیم آویهنگ شهید قادری و حضرت زینب شویشه و حوزه شهید رحمانی در نگل سرکشی دیدن بعمل آورد.

 

مسوول نمایندگی ولی فقیه درسپاه بیت المقدس کردستان با تاکید بر اینکه حوزه های مقاومت روستایی باید منادی ندای وحدت و همبستگی بین روستائیان و نوید دهند ه توسعه روستا در ابعاد مختلف فرهنگی اقتصادی واجتماعی باشند.

 

وی اذعان داشت: بسیج همیشه و درهمه حال آمادگی آن را دارد تا تمامی ارگان ها ونهادها وسازمان هایی که می خواهند امکانات وخدماتی به مردم روستا ارائه دهند یاری و مدد رساند.

 

مسوول نمانیدگی سپاه بیت المقدس ضمن شنیدن مشگلات و موانع موجود بر سر راه حوزه های مقاومت بسیج در خدمت رسانی به مردم ، به خصوص روستائیان زحمت کش؛ تاکید کرد: بایستی تمامی دستگاههای اجرایی در روستا ، از دهیار و بخشدار ومعلمان و... در کنارحوزه های مقاومت بسیج دست دردست هم برای پیشرفت و توسعه همه جانبه روستائی اقدام وتلاش کنند.

 

در پایان این بازدید ساعدی بخشدار بخش کلاترزان خاطر نشان کرد: بخشداری و حوزه مقاومت بسیج به مثابه یک پیکر واحد عمل می کنند و هدف هردوی ما زدون فقر وبیکاری از چهره روستا و بالابردن سطح فرهنگ اجتماعی وسیاسی روستا می باشد می باشد.

 

وی با اشاره به اقداماتی که در گذشته مزدوران وضد انقلاب ها انجام دادند؛افزود : کسانی که از این ملت و مردم نباشند و درد آنهارا درک نکنند زود به فراموشی سپرده می شوند و مردم به این نظام و حاکمیت وفادار هستند، چون نظام را حامی واقعی خود می دانند.

ارسال نظرات