مسئول بسیج سازندگی سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی:

برگزاری طرح «بسیج همگام با کشاورز»در پایگاه منتظران قائم(عج)

بوشهرـ طرح «بسیج همگام با کشاورز»در پایگاه منتظران قائم (عج) حسینیه سید الشهداء روستای چارک، برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۰۵۵۹۴
|
۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دشتی؛ مسئول بسیج سازندگی سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی در جمع بسیجیان حلقه های صالحین پایگاه منتظران قائم (عج)،با اشاره به جزئیات طرح بسیج همگام با کشاورز" اظهار داشت: این آموزش که برمبنای نیاز کشاورزان خود منطقه است شامل؛ آموزش پرورش قارچ، پرورش زنبور عسل، مرغ بومی، به زراعی نخل، کاشت داشت و برداشت خرما، مبارزه با آفات بیماری های نخل، تغذیه دام، آموزش جایگاه دام، تهیه کود از طریق ضایعات برگ خرما بوده است.

جعفری "گرفتن وام اقتصاد مقاومتی "را از تسهیلات این آموزش برشمرد و عنوان کرد: تاکنون  در خصوص این آموزش ۹۱۳  گواهینامه از سوی مرکز آموزش سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر اخذ شده است.

وی گفت : بسیج سازندگی آمادگی دارد تا با در اختیار گذاشتن وام هایی با سود مناسب ضمن اشتغالزایی جوانان به اقتصاد مقاومتی هم رونق بخشد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی با بیان اینکه در طرح‌های اقتصادی بسیج، سرمایه‌گذاری بسیار اندک است، اظهار کرد: ما با همین سرمایه‌های اندک اما با روش‌های علمی می‎توانیم تولیدات خود را چند برابر کنیم.

گفتنی است علمی کردن کشاورزی و دامپروری مهم‌ترین راهکار تحقق حماسه اقتصادی است که با اجرای طرح «بسیج همگام با کشاورز» که در کشور اجرا می‎شود این مهم محقق می‎شود.


ارسال نظرات
آخرین اخبار