در پی ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی بسیج دانشجویی دانشگاه های استان یزد پیام های تسلیت جداگانه ای صادر کردند.
کد خبر: ۸۸۰۵۵۹۶
|
۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج، در پی ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی بسیج دانشجویی دانشگاه های استان یزد پیام های تسلیت جداگانه ای صادر کردند که متن ان ها به شرح زیر است:

بسیج دانشجویی دانشگاه یزد

بسم الله الرحمن الرحیم
إِنَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ

درگذشت مجاهد فقیه، یار دیرین امام (ره)، یاور روزهای سخت انقلاب و رهبری، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام جناب حجت الاسلام و المسلمین هاشمی رفسنجانی، ضایعه ای غم انگیز و اندوهی سهمگین برای نظام و میهن اسلامی ایران به همراه داشت.

بسیج دانشجویی دانشگاه یزد ،انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد و جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد، ضمن ارج نهادن به خدمات ارزشمند و عمر بابرکت این عالم مجاهد، مراتب تسلیت و تعزیت خود را به پیشگاه امام عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب، ملت عزیز ایران و خصوصا جامعه دانشگاهیان ابراز می دارد و از خداوند متعال علو درجات را برای ایشان مسالت دارد.


بسیج دانشجویی دانشگاه علم و هنر

انا لله و انا الیه راجعون
درگذشت یار دیرین امام و رهبری و مبارز راستین انقلاب اسلامی جناب حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام ضایعه ای بس غمبار بود که روح عشاق به نظام اسلامی و ولایت را در شام وفات جانسوز کریمه آل الله حضرت فاطمه معصومه (س) بیش از پیش آزرد.
خدمات گران مایه آن مرحوم در سالهای قبل و بعد از انقلاب قطعا در اذهان عموم مردم ولایی ایران خواهد ماند و اجر زحمات شایان ایشان در راه اعتلای هر چه بیشتر کشور عزیزمان یقینا در نزد آفریدگار هستی محفوظ نگاشته خواهد شد.
بسیج دانشجویی شهید احمد کاظمی دانشگاه علم و هنر یزد با نهایت تاسف و تاثر ، این رخ داد اندوه بار رابه محضر مقام عظما ولایت و همچنین ملت شریف ایران تسلیت و تعزیت عرض می نماید.
از خداوند منان غفران و رحمت این یار سفر کرده انقلاب را مسئلت داریم.


بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان یزد

بسم الله الرحمن الرحیم

درگذشت دردناک رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و یار امام خمینی(ره) و رفیق و همسنگر دیرین امام خامنه ای(مد ظله العالی)، حجت الاسلام حاج شیخ اکبر هاشمی رفسنجانی باعث تاثر و تاسف ما دانشجویان انقلابی شد.

کسی که در لحظات سخت انقلاب همراه امام و رهبری بود و بعد از انقلاب نیز مسئولیت های حساس و گوناگون ، در مجلس و خبرگان و ... ایفای نقش نمود.

در پایان این مصیبت وارده را به مقام عظمای ولایت، حضرت امام خامنه ای ، خانواده آن مرحوم و ملت بزرگ ایران تسلیت عرض می نماییم و از درگاه خداوند منان برای آن مرحوم غفران و آمرزش می طلبیم.


بسیج دانشجویی دانشکده فنی شهید صدوقی یزد

بسم الله الرحمن الرحیم

«إنا لله و إنا الیه راجعون»

خبر ناگوار ارتحال حجت الاسلام اکبر هاشمی رفسنجانی، یار دیرین امام راحل و رهبر معظم انقلاب، دل جوان های انقلابی را به درد آورد.
زحمات ایشان برای پیروزی وتثبیت انقلاب اسلامی و به خصوص پیشروی تا مرز شهادت در زندان های رژیم منحوس پهلوی ازیاد مانمی رود.

بسیج دانشجویی دانشگاه فنی شهیدصدوقی این حادثه ناگوار را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردم ایران تسلیت گفته و برای آن مرحوم مغفرت الهی را از پیشگاه باری تعالی مسألت دارد.


بسیج دانشجویی دانشگاه اردکان

با نهایت تاسف درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی؛ رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام،یار دیرینه امام و رهبری و مجاهد فی سبیل الله را خدمت مقام معظم رهبری،عموم ملت شریف ایران و خانواده آن مرحوم تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن مرحوم غفران الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می نماید.


بسیج دانشجویی دانشکده علوم قرانی میبد

ِسْمِ اللّٰهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
ألَّذینَ إذَا أصَابَتْهُمْ مُصیبَةٌ قَالُوا إنَّا لِلّٰهِ وَ إنَّا إلَیْهِ رَاجِعُون

در سالروز قیام انقلابی ۱۹دی ماه، بزرگ مردی از شاخه های مستحکم انقلاب که یار دیرین امام راحل(ره) و رفیق و مونس امام حاضر(مدظله) بود ما را با روایت سخت گذر زمان آشنا ساخت و آموخت که «إغتَنِموا الْفُرَص فَإنَّها تَمُرُّ مَرَّ السَّحاب)
و چه زود و ناگهانی خبر تأسف بار و پرتألّم رحلت این مجاهد نستوه، گوش عالم را نوازش نمود.

مرحوم مغفور حضرت حجت الاسلام والمسلمین هاشمی رفسنجانی(ره) که به بیان امام خامنه ای (حفظه الله) تکیه‌گاهی بودند و نمونه‌ای کم‌نظیر از نسل اول مبارزان ضد ستم‌شاهی و ضد استکباری که سال‌ها متحمّل زندان و شکنجه های ساواک و مسئولیت‌های خطیر پس از آن بودند.

آن مرحوم که به گفته‌ی خود، نزدیک‌ترین و همدم ترین در اسرار و در رابطه‌ی با رهبر، رهرو قرار داشت، امروز در محضر محاسبه‌ی الهی با پرونده‌ای مشحون از فعالیت‌های گوناگون قرار دارند که غفران و رحمت و عفو خدای رحمان و رحیم را برای ایشان درخواست نموده و به همه‌ی مردم ولایت مدارتسلیت عرض می‌نماییم.

در پایان؛ برنامه ها واقدامات بد خواهان خارجی و داخلی را که در جهت تضعیف وحدت، ایجاد دوقطبی و نزاع بر سر شخصیت و رفتارافراد انجام می گیرد را محکوم و هرگونه دامن زدن به آن را خلاف مصلحت و رهنودهای ولیّ معظّم فقیه می دانیم و همه‌ی جریان ها را به الفت، وحدت و اخلاق دعوت نموده تا برنامه‌ریزی‌های دشمنان را در نطفه خاموش نمایند.
ارسال نظرات