سفر یک روزه معاون وزیر و ریاست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور به شهرستان خاتم

معاون وزیر و ریاست سازمان راهداری وحمل و نقل جاده ای کشور، در سفر یک روزه خود در معیت هیات همراه وزیر راه و شهرسازی به استان یزد، از طرح ها و پروژه های عمرانی مرتبط با سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای این استان، بازدید کرد.
کد خبر: ۸۸۰۵۶۰۱
|
۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم به نقل از روابط عمومی اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان خاتم، این برنامه با همراهی محسن صادقیان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد و جناب آقای صباغیان نماینده محترم مردم درمجلس شورای اسلامی صورت گرفت.

معاون وزیر راه و شهرسازی، ضمن حضور در شهرستان خاتم،درجلسه ای با حضورامام جمعه بخش مروست،سرپرست فرمانداری مهندس محمودی ،مهندس جوزمی ریاست راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان خاتم ،بخشداروشورای شهرمروست مسائل مربوط به حوزه راه های این منطقه را مورد بررسی قرار دادند.

در این نشست، امام جمعه مروست ضمن خیر مقدم به رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور، از مشکلات جاده ای این شهرستان، خصوصا جاده های روستایی آن مطالبی را بیان کردند.

وی افزود: با توجه به تلاش های خوبی که جهت رفع این مشکلات شده ولی باید توجه ویژه وزارت راه به این شهرستان جلب شود.

در ادامه مهندس جوزمی ضمن ارائه گزارشی ازعملکرد و پیشرفتهای اداره راهداری خاتم، به دیگرمسائل مربوط به راه های حوزه شهرستان پرداخت.

کشاورزیان نیز در این جلسه با بیان اینکه دولت نگاه ویژه ای به حمل و نقل و ارتقاء راه های کشور دارد، از پیگیری مشکلات جاده ای شهرستان خاتم و رفع آنها خبر داد.

معاون وزیر راه همچنین از محوریزد-خاتم ومحور مواصلاتی مروستابرکوه بازدید کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار