خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه ملایر عنوان کرد

صیانت از انقلاب و شناخت تهدیدات از وظایف اصلی سپاه و بسیج

فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: صیانت از انقلاب و دستاوردهای آن و شناخت تهدیدات، آسیب‌ها و فرصت‌ها از وظایف اصلی سپاه و بسیج است.
کد خبر: ۸۸۰۵۶۲۲
|
۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، سرهنگ داود ابراهیمی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید حوزه حضرت علی ابن ابیطالب(ع) با اشاره به رسالت‌های سپاه اظهار داشت: صیانت از انقلاب و دستاوردهای آن وظیفه اصلی سپاه و بسیج است.

وی افزود: یکی از از رسالت‌هایی که سپاه بر عهده دارد احساس مسئولیت نسبت به آرمان‌ها و ارزش‌ها و گفتمان‌های ولایت بوده که این موضوع بسیار گسترده ‌ای است.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به احساس مسئولیت نسبت به گفتمان‌های ولایت عنوان کرد: تک تک ما وظیفه داریم فرمایشات رهبری را بررسی کنیم.

وی گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری که در مناسبت‌های مختلف دارند و مطرح می فرمایند آنها را به دقت مورد بررسی قرار دهیم و بفهمیم که مقام معظم رهبری از ما چه مطالبه ای دارند.

ابراهیمی عنوان کرد: یکی از موضوعات مورد تأکید مقام معظم رهبری جهاد کبیر است بنابرین ما باید ببینیم این موضوع چه اهمیتی دارد که در این موقعیت کنونی ایشان این موضوع را مطرح کرده اند و یکی از مطالبات ایشان است.

وی با بیان اینکه باید موضوع جهاد کبیر را در برنامه های و سخنرانی‌های مختلف به ویژه در حلقه های صالحین مطرح کنیم و به آن بپردازیم، گفت: در وهله نخست باید موضوع دشمن شناسی را مدنظر قرار دهیم و خوب دشمن را بشناسیم در این صورت به تذکر و نکته‌سنجی رهبری پی می بریم.

ابراهیمی با اشاره به آیات قرآن و با بیان اینکه ما باید با تبعیت نکردن از دشمن، رزمنده این جهاد کبیر باشیم، گفت: اگر ما در این جهاد کبیر رزمنده خوبی بودیم و از دشمن تبعیت نکردیم به رستگاری خواهیم رسید.

وی با بیان اینکه رسالت دوم شناخت تهدیدات، آسیب‌ها و فرصت‌ها است، گفت: اگر تک تک مسئولین و فرماندهان سپاه و بسیج و به ویژه پایگاه‌ها و حوزه‌ها این تهدیدات، آسیب‌ها و فرصت‌ها را به خوبی بشناسند به طور قطع تحلیلی که از این سه موضوع داشته باشند می توانند یک راهبردهایی را برای خودشان مشخص کنند و به آن نتیجه ای که باید برسند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: انتظار داریم همه بر این موضوعات دقت داشته باشند و در کنار وظایفی که انجام می دهند این دو موضوع را نیز پیگیری کنند تا بتوانند آن وظیفه ای که بر عهده‌شان قرار گرفته انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه بسیجیان تمام کارها را فی سبیل الله انجام می دهند، گفت: اگر بزرگواری وظایف را می پذیرد از روی اخلاق نیز باید با جان و دل آن وظیفه را انجام دهد.

ابراهیمی عنوان کرد: کسی که به عنوان یک بسیجی وظیفه ای را بر عهده می گیرد انتظار تشکر از کسی ندارد و این همان اخلاصی است که جزو ویژگی‌های بسیجی است چراکه بسیجی جز رضای خدا هدف دیگری ندارد.

انتهای پیام/


ارسال نظرات
آخرین اخبار