​مسئول بسیج دانشجویی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان:
​مسئول بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان گفت: رحلت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی اتفاقی شوک‌آور و غم انگیز بود
کد خبر: ۸۸۰۵۶۷۲
|
۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از سیستان و بلوچستان، علیرضا کیخا، مسؤول بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان در آیین تکریم و معارفه مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور زاهدان با تسلیت وفات حضرت معصومه(س) و رحلت آقای هاشمی رفسنجانی گفت: رحلت ایشان اتفاقی شوک‌آور و غم انگیز بود.
وی افزود: سابقه درخشان، هوشمندی، پای کار بودن و محبت ایشان به رهبر انقلاب غیرقابل انکار است؛ به طوری که می‌توان این موضوع را در پیام تسلیت پرمغز و صریح رهبری که با صداقت نشان داد رهبر جامعه احساسی با مسائل روبرو نمی شود، مشاهده کرد؛ ایشان همچنین با اشاره به اختلاف نظرها گفتند خناسان همیشه درصدد شکاف در حاکمیت بوده‌اند؛ لذا امیدواریم فقدان ایشان خللی در مسیر انقلاب ایجاد نکند و با اولیا محشور باشند.
کیخا با تأکید بر پشتوانه دینی انقلاب عنوان کرد: انقلاب قائم به افراد نیست؛ چرا که با رفتن امام هم انقلاب منحرف نشد و با قوت به مسیر خود ادامه داد؛ آن زمان برخی عناصر وابسته به غرب معتقد بودند امام شخصیت کاریزماتیکی دارد و انقلاب نیز به ایشان تکیه دارد بنابراین اگر امام نباشد انقلاب هم نیست اما انقلاب متکی به ولایت به راه خود ادامه داد.
وی ادامه داد: امروز دشمنان بلافاصله پس از رحلت آقای هاشمی رفسنجانی به دنبال ایجاد شکاف و برهم زدن وحدت در جامعه هستند؛ روزی با طراحی فتنه 88، روزی با ایجاد اختلاف در بین مسؤولان و روزی به بهانه هایی مانند فوت ایشان به نظام ضربه می زنند و مشاهده می‌کنیم که برخی رسانه‌های غربی در حال سوءاستفاده از فرصت ایجاد شده هستند.
وی در ادامه با اشاره به ضرورت انسجام درونی بسیج دانشجویی بیان کرد: انسجام همانطور که در نظام مهم است، در بسیج دانشجویی نیز اهمیت دارد؛ بدانیم که هرگاه در بدنه شکاف ایجاد شود، دست شیطان در کار بوده و این شیطان گاهی شیطان درون و گاهی شیطان بیرون است؛ مهمترین عامل انفعال بسیج نیز اختلافات درونی است.
کیخا اضافه کرد: بسیج دانشجویی، نهاد رهبری را بزرگتر خود می‌داند؛ لذا هر کسی جاهلانه یا خائنانه بین نیروهای انقلابی شکاف ایجاد کند، آب در آسیاب دشمن می‌ریزد.
وی گفت: ایجاد انسجام درونی، رعایت اخلاق تشکیلاتی، عدم تکیه بر امکانات مادی، ایجاد ایده و نوآوری و ارتباط تنگاتنگ با نهاد رهبری اولویت‌های کاری بسیج دانشجویی این دانشگاه است.
ارسال نظرات