نشست روشنگری و بصیرتی بمناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و بمنظور گرامیداشت یادو خاطره ی شهدای انقلاب اسلامی وحضرت امام(ره) در مسجد جامع روستای اوصالو برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۰۵۷۶۶
|
۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۷
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج،  نشست روشنگری و بصیرتی بمناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و بمنظور گرامیداشت یادو خاطره ی شهدای انقلاب اسلامی حضرت امام(ره) در مسجد جامع روستای اوصالو باشرکت ۵۰ نفر از بسیجیان این پایگاه  برگزار شد.

که در این مراسم سرهنگ احمد پور مسئول عقیدتی سیاسی نمایندگی محترم ولی فقیه در سپاه ارومیه در خصوص نحوه شروع جنگ تحمیلی صدام مزدور علیه ایران اسلامی و کمک های مالی که دیگر کشور های بیگانه در خصوص همکاری با رژیم عراق در جنگ بر علیه ایران کرده مباحثی را بیان نموده وبه مسائل سیاسی  روزاشاره کرد.

در ادامه اقای "احمد پور" افزود : "در حقيقت بسيج توانسته است براي اقتصاد مقاومتي كه بيشتر به مثابه يك مفهوم انتزاعي و آرماني شناخته شده، ما به ازاي عيني و ملموس بيافريند. نكته قابل تامل ديگر، بار شدن انگيزه هاي اعتقادي و ايدئولوژيك بر انگيزه هاي مادي و كسب سود در واحد هاي اقتصاد مقاومتي بسيج سازندگي است كه حاصل جمع آن موجب افزايش كوشش و جنب و جوش صاحبان واحدهاي توليدي و نهايتا افزايش بازده اين واحد ها شده است". 

انتهای پیام/ج

ارسال نظرات