مسئول بسیج اساتید در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد
صلاحی گفت: در دانشگاه های کشور نظریات غربی ها را در باب علوم انسانی به نقد گذاشتیم. باید در این حوزه ها ظرفیت سازی کنیم تا کار مفیدی برای بحث اساسی تمدن سازی نوین اسلامی باشد.
کد خبر: ۸۸۰۵۸۵۳
|
۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۴
سهراب صلاحی مسئول بسیج اساتید در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: با کمک دوستان تلاش کردیم در بسیج اساتید کشور ظرفیت سازی کنیم.

وی افزود: در حوزه اقتصاد ظرفیت عظیمی در بسیج اساتید شکل می گیرد به عنوان تدوین سند ملی تولید، اشتغال و صادرات که اولین بار است در کشور ایران اسلامی این کار صورت می گیرد.

مسئول بسیج اساتید تصریح کرد: در حوزه فرهنگ هم ما پیوست فرهنگی را دنبال می کنیم که این کار را فقط بسیج اساتید دنبال می کند که در حال حاضر در بندرعباس دوره تکمیلی برای ده استانی که قبلا دوره عمومی را در استانها گذرانده اند برگزار کردیم و در بحث جنگ نرم هم بسیج اساتید بزرگترین شبکه جنگ نرم در کشور را که شاید در جهان هم بی نظیر باشد تشکیل داده است.

صلاحی اظهار داشت: علاوه بر اینکه 4720 نفر استاد در سراسر کشور در دوره های سه روزه جنگ نرم شرکت کردند 420 نفر از آنها اساتید تمام وقت جنگ نرم کشور هستند که مرتب مسائل مربوط به جنگ نرم و حتی مسائل مطالعات منطقه ای را دنبال می کنند. در حوزه علم هم تلاش کردیم با تشکیل حلقه های علمی به پیشرفت علمی کشور کمک کنیم و هم چنین در حوزه تحول در علوم انسانی هم اولین نشریه دانشگاهی و تخصصی تحول در علوم انسانی را بیرون آوردیم و در دانشگاه های کشور نظریات غربی ها را در باب علوم انسانی به نقد گذاشتیم. انشاء الله فازهای بعدی را هم بتوانیم دنبال کنیم باید در این حوزه ها ظرفیت سازی کنیم تا کار مفیدی باشد برای بحث اساسی تمدن سازی نوین اسلامی.

ارسال نظرات