خبرهای داغ:
ماموستا ملا یحیی شهبازی، دبیر شورای روحانیت شهرستان روانسر از شهاب نادری تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۸۸۰۵۸۷۵
|
۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ثلاث باباجانی، در پی شکایت شهاب نادری از رییس جمهور بخاطر محرومیت ها و مشکلات منطقه اورامانات ماموستا ملا یحیی شهبازی دبیر شورای روحانیت شهرستان روانسر ضمن تقدیر از شهاب نادری نماینده مردم پاوه و اورامانات بخاطر جسارت وی در راه تحقق خواسته های برحق مردم حوزه استحفاظی خود از مواضع وی حمایت کرد.
 
دبیر شورای روحانیت شهرستان روانسر با بیان اینکه نماینده بایستی نترس و شجاع باشد و بر سر نیازهای مردم تا تحقق آنها بجنگد، عنوان کرد: مردم منطقه اورامانات مشکلات عدیده ای دارند که از بیکاری و نبود امکانات گرفته تا مشکلات مرز و ... همگی اصلی ترین نیاز این مردم شریف است که بایستی بسیار مورد توجه قرار بگیرد.
 
وی عنوان کرد: بی شک هیچ کوتاهی و قصوری از جانب هیچ مسئولی قابل قبول نمی باشد و ما هم به نوبه خود حامی نماینده مردم اورامانات تا تحقق اصلی ترین نیازهای مردم هستیم و از وی حمایت می کنم.

ماموستا ملا یحیی شهبازی در پایان از نماینده مردم اورامانات خواستار شد تا پیگیر موضوع بیمارستان شهرستان روانسر باشد و افزود: نبود بیمارستان در این شهرستان برای مردم روانسر مشکلات بسیاری را به وجود آورده است که امیدواریم در دستور کار نماینده قرار بگیرد و این موضوع را در مجلس مطرح نمایند.
ارسال نظرات