در استان زنجان گام های بلندی در امر گازرسانی در روستاها صورت گرفته است که سعی ما بر این است که شبکه گاز رسانی در استان توسعه‌یافته و مناطق محروم و دورافتاده از این نعمت بزرگ الهی برخوردار باشند.
کد خبر: ۸۸۰۵۸۸۷
|
۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان،مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان از جذب بیش از ۱۲ هزار مشترک در ۹ ماهه سال جاری خبر داد و گفت: در ۹ ماه سال جاری، ۱۲ هزار و ۱۷۵ مشترک جدید جذب و ۴ هزار و ۶۹۷ انشعاب گاز نصب شده که بر این اساس تاکنون در استان زنجان، ۲۹۲ هزار و ۸۷۵ مشترک گاز طبیعی جذب و ۱۶۰ هزار و ۴۳۱ انشعاب نصب شده است.

سید سعید عسگریان با اشاره به برخورداری ۳۵۹ هزار و ۱۴۷ خانوار تاکنون از نعمت گاز و اتصال به شبکه گاز رسانی،افزود: از این میزان ۱۷ هزار ۵۸۰ خانوار در ۹ ماهه امسال از نعمت گاز برخوردار شدند.

وی با اشاره به ۵۵۲ کیلومتر شبکه گذاری انجام شده در سال جاری خاطر نشان کرد: در ۹ ماهه امسال ۴۰ روستا به بهره برداری رسیده است که تاکنون ۲۰شهر و ۳۶۰ روستا در استان از نعمت گاز طبیعی برخوردارند.

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان در پایان بر لزوم توسعه گازرسانی به نقاط روستایی استان تأکید کرد و گفت: در استان، گام های بلندی در امر گازرسانی در روستاها صورت گرفته است که سعی ما بر این است که شبکه گاز رسانی در استان توسعه‌یافته و مناطق محروم و دورافتاده از این نعمت بزرگ الهی برخوردار باشند.


ارسال نظرات