خبرهای داغ:
مرضیه اسحاقیان
به همت حوزه حضرت معصومه سلام الله علیها ناحیه درچه و بسیج سازندگی این حوزه، مردم عزیز شهر درچه و پایگاههای بسیج خواهران مرحله دوم کمک های مردمی برای هدیه به مدافعین حرم راجمع آوری و ارسال کردند
کد خبر: ۸۸۰۵۸۹۰
|
۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از درچه   پشتیبانی از رزمندگان، در شهر درچه سابقه ای دیرینه دارد؛ مردم سخاوتمند درچه علاوه بر اینکه در میهمان نوازی و بذل و بخشش مثال زدنی هستند، در هنگامه های سخت انقلاب و دفاع مقدس نیز خود را به خوبی نشان دادند.

شهر شاهد نمونه کشور که در روزهای سخت دوران دفاع مقدس فرزندان خود را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرد و در پشتیبانی از جبهه ها هیچ کم نگذاشتند. امروز سال ها از آن روزها می گذرد اما مردمان این دیارو جوانانی که سخاوتمندی برای آنان به ارث گذاشته شده امروز در پشتیبانی از مدافعان حرم همانگونه رفتار می کنند.

به گزارش  خبرنگار بسیج به همت حوزه حضرت معصومه(س) و بسیج سازندگی این حوزه ،  مردم عزیز شهر  درچه و پایگاههای بسیج خواهران مرحله دوم  کمک های مردمی برای هدیه به مدافعین حرم، شامل مبلغ2میلیون تومان هزینه نقدی و هدایای غیرنقدی از جمله پتو ، موادغذایی و پوشاک و.... جمع آوری و ارسال گردید.

لازم به ذکر است مرحله اول جمع آوری کمک های مردمی، توسط پایگاه های شهیده فرشته و زینب کبری(س)  این حوزه جمع آوری و ارسال گردید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها