خبرهای داغ:
امام جمعه آوج اذعان کرد: دشمن درصدد است اقتدار نهادهای امنیتی و نهادهای پشتیبان نظام و انقلاب را تضعیف کند لذا ما باید با تقویت بحث اقتصاد مقاومتی و حل مشکلاتی چون گرانی، تورم، اشتغال و ازدواج جوانان که از عمده مشکلات مردم در جامعه است زمینه را برای تقویت و اقتدار نظام و توسعه اقتصاد مقاومتی فراهم آوریم.
کد خبر: ۸۸۰۵۹۰۹
|
۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۵

حجت‌الاسلام سید ضیاءالدین هاشمی امام جمعه شهرستان آوج، در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، پیرامون سخنان مقام معظم رهبری در خصوص دشمن‌شناسی در دیدار با مردم قم اظهار کرد: برای شناخت دشمن ابتدا باید باور کنیم که ما دشمن داریم که متاسفانه برخی ها هنوز به این باور نرسیده‌اند.

وی تصریح کرد: دشمن داشتن ایران یک امر کاملا آشکار و بدیهی است که هیچ شکی در آن نیست و این موضوع در توطئه ها و مشکلات سیاسی، اقتصادی و اجتماعی کشور کاملا آشکار است.

امام جمعه آوج دشمن را طراح، صحنه‌گردان و برنامه‌ریز تمام توطئه‌ها و مشکلات عنوان کرد و گفت: امریکا، استکبار جهانی و صهیونیست بارها در گفته‌ها، نوشته‌ها و سخنرانی‌هایشان در رسانه‌ها به دشمنی خود با ایران سخن به میان آورده‌اند و دشمنی آن‌ها با ایران امری غیر محرمانه و مشخص برای همگان می‌باشد.

هاشمی تبیین کرد: دست داشتن آمریکا و صهیونیست در کودتای 28 مرداد، جنگ تحمیلی و توطئه‌های دیگر همواره تکرار شده و بارها دشمنی خود با نظام جمهوری اسلامی را به طور صریح در مجلسشان مطرح کرده‌اند.

وی افزود: علیرغم این همه اسناد و مدارک آشکار عده‌ای همچون کبک سر خود را به زیر برف برده و دشمنی آمریکا را نادیده می‌گیرند حال آن که همه به این موضوع کاملا واقف بوده و جای هیچ‌گونه شکی در آن نیست.

امام جمعه آوج به وجود برخی دشمنان داخلی در داخل کشور اشاره کرد و گفت: در داخل کشور نیز عده‌ای آگاهانه و یا از روی جهالت و نادانی با مطح کردن گراها و خواسته‌های دشمن و دامن زدن به اختلافات و بحران‌ها در زمین دشمن بازی می‌کنند که باید آن‌ها را شناخت.

هاشمی تضعیف وسیله‌های اقتدار را از برنامه‌های دشمن برای نابودی اسلام عنوان کرد و افزود: دشمن با ایجاد تفرقه می‌‌خواهد شورای نگهبان، بسیج، قرارگاه خاتم، روحانیت و قوه قضائیه را که وسیله‌های اقتدار کشور هستند را تضعیف کرده و به زمین بکوبد که متاسفانه عده‌ای نیز در داخل همان تکرارکننده حرف‌های دشمن هستند.

وی در خصوص راه‌های مبارزه با دشمن و توطئه‌‌هایش تشریح کرد: ما برای مبارزه با دشمن باید سیاستی کاملا متفاوت با سیاست‌های دشمن در پیش بگیریم و جنگ تنها راه مقابله با دشمن نیست.

امام جمعه آوج ادامه داد: دشمن درصدد است اقتدار، نهادهای امنیتی و نهادهای پشتیبان نظام و انقلاب را تضعیف کند لذا ما باید با تقویت بحث اقتصاد مقاومتی و حل مشکلاتی چون گرانی، تورم، اشتغال و ازدواج جوانان که از عمده مشکلات مردم در جامعه است زمینه را برای تقویت و اقتدار نظام و توسعه اقتصاد مقاومتی فراهم آوریم.

هاشمی مطرح کرد: بحث نارضایتی‌های مردمی، فسادهای مالی و حقوق‌های نجومی یکی از ترفندهایی است که دشمن می‌خواهد از طریق آن نفوذ کند و به ما ضربه بزند.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: برخورد قاطع با فسادها و مبارزه با مشکلات اقتصادی یک وظیفه همگانی است و نیازمند تلاش همه ارگان‌ها و دولت، مجلس، قوه قضائیه و همه مردم است.

1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها