خبرهای داغ:
آیت الله حسینی بوشهری:

آیت الله هاشمی رفسنجانی نقش اثرگذاری در دوران دفاع مقدس داشت

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی در دوران دفاع مقدس از چهره‌های بارز نظام اسلامی ما بود و نقش اثرگذار و بزرگی در پیروزی رزمندگان اسلام ایفا کرد.
کد خبر: ۸۸۰۵۹۵۴
|
۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵
آیت الله هاشمی رفسنجانی نقش اثرگذاری در دوران دفاع مقدس داشت
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری با تسلیت درگذشت رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: آیت الله هاشمی رفسنجانی در دوران پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی ایران در تمامی صحنه‌های مبارزاتی حضوری چشم‌گیر داشت و شکنجه‌های بسیاری را متحمل شد.

وی گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی در دوران دفاع مقدس از چهره‌های بارز نظام اسلامی ما بود و سهم بزرگی در پیروزی رزمندگان ایفا کرد.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: مسؤلیت‌هایی را که آیت الله هاشمی رفسنجانی در همه عرصه‌ها پذیرفت توانست به خوبی آن مسؤلیت‌ها را انجام دهد.

وی ادامه داد: پیام مقام معظم رهبری در خصوص این مجاهد وارسته نشان دهنده عمق ارتباط این شخصیت با رهبری بود.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه جامعه امروز ما بیش از هرچیز به وحدت، همدلی و یکپارچکی نیاز دارد، افزود: امیدواریم ملت، انقلابیون و دوستداران این فقید مجاهد زمینه وحدت و همدلی را همچنان فراهم آورند.

وی گفت: شخصیت‌های بزرگی چون آیت الله هاشمی رفسنجانی می‌توانند الگوی خوبی برای نسل جوان ما باشند که چگونه در برابر دشمن و طاغوت ایستادگی و مقاومت کردند.

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عنوان کرد: امروز که در برابر ابرقدرت‌ها قرار داریم شرط موفقیت ما مبارزه و سازش ناپذیری در مقابل آنان است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار