رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مریوان گفت: بر اساس طرح « کتاب از ما، مطالعه از شما» دسترسی شهروندان به کتاب در خانه و حتی محل کارشان فراهم می شود.
کد خبر: ۸۸۰۵۹۵۷
|
۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، عدنان یعقوبی عنوان کرد: طرح« کتاب از ما، مطالعه از شما» توسط کتابدار فعال کتابخانه های عمومی مریوان به عنوان خادم فرهنگ مکتوب جناب آقای حسن بدخشانی پیشنهاد شده و توسط ایشان نیز اجرا می شود.
 

وی تصریح کرد: علاقمندان به کتاب و كتابخواني مي توانند بدون خارج شدن از منزل و محل كار، در كتابخانه عمومي شهداي ٢٣ تير مریوان عضو شوند و کتاب مورد علاقه ي خود را تنها با یک تماس دريافت كنند.

 

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مریوان گفت: بر همین اساس کتابدار نامبرده کتاب مورد علاقه فرد سفارش دهنده را به منزل و یا محل کارش می برد و به وی تحویل می دهد.

 

وی بیان کرد: فرد پس از مطالعه کتاب دوباره با کتابخانه تماس می گیرد و می تواند علاوه بر درخواست عودت، کتاب دیگری را سفارش دهد.

 

یعقوبی اظهار داشت: این طرح به منظور ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و سهولت دسترسی همشهریان مریوانی به کتاب برای نخستین بار در استان کردستان و کشور انجام می شود.

 

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مریوان عنوان کرد: در صورت موفقیت طرح « کتاب از ما، مطالعه از شما» در کتابخانه عمومی شهدای 23 تیر ، در سایر کتابخانه های عمومی شهرستان نیز انجام می شود.

 

وی ابراز امیدواری کرد که اجرای طرح مذکور مورد توجه و استقبال مردم قرار گیرد و بتواند نقش اثرگذاری در ارتقای سرانه مطالعه داشته باشد.

 

یعقوبی اضافه کرد: در حال حاضر شهرستان مریوان دارای سه کتابخانه عمومی نهادی و سه کتابخانه عمومی مشارکتی با  4600  عضو فعال است.

 
ارسال نظرات