مدیرکمیته امداد شهرستان ساوه خبر داد
مدیرکمیته امداد شهرستان ساوه گفت: مردم شهرستان ساوه در 9 ماهه نخست امسال 11 میلیارد و 513 میلیون و 687 هزار ریال صدقه به نیازمندان پرداخت کردند.
کد خبر: ۸۸۰۵۹۷۷
|
۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حمزه زارعی، مدیر کمیته امداد ساوه با بیان اینکه مشکلات نیازمندان متفاوت و متنوع است، گفت: صدقات و کمکهای مردمی برای رسیدگی بهتر به محرومین و حل مشکلات آنها بسیار کارگشاست.

وی افزود: در آموزه‌های اسلامی، صدقه به عنوان قرض به خداوند شناخته شده است و برای آن آثار مادی و معنوی، دنیوی و اخروی بسیاری گفته شده است.

مدیر کمیته امداد ساوه تصریح کرد: در شهرستان ساوه 11 میلیاردو 513 میلیون و 687 هزار ریال صدقه در 9 ماهه نخست امسال از سوی مردم پرداخت شده است.

زارعی ادامه داد: این میزان صدقات از ۳۸ هزار صندوق جمع آوری شده و در شش ماهه سال گذشته میزان صدقات جمع آوری شده چهارمیلیارد و ۸۵۲ میلیون ریال بوده است.

وی با بیان اینکه مشارکت مردم بازوی توانمند‌سازی کمیته امداد و توسعه مشارکت‌های مردمی یاری‌گر این نهاد مردمی است، افزود: شفاف‌سازی عملکرد کمیته امداد نکته مثبتی بوده که باعث افزایش اعتماد مردمی شده است.

وی در پایان ضمن تشکر از مردم شهرستان مشارکت بیشتر خیران را در کمک رسانی بهتر به محرومان خواستار و خاطرنشان کرد: صدقات مردم شریف در راستای تامین جهیزیه نو عروسان نیازمند، کمک به تامین هزینه های زندگی خانواده های محروم، درمان بیماران، تامین مسکن، تامین هزینه‌های تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت هزینه می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات