مهندس حسین زعیمی از برگزاری یادواره 60 شهید وابسته به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۰۵۹۸۸
|
۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱

مهندس حسین زعیمی مسئول بسیج مهندسین صنعتی استان هرمزگان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، عنوان کرد: اولین یادواره شهداء شرکتها و کارخانجات وابسته به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در 27 دی ماه در حسینیه عاشقان ثارالله بندرعباس با حضور خانواده معظم شهداء، ایثارگران، مسئولین کشوری و استانی، فرماندهان نظامی و انتظامی، بسیجیان و آحاد مردم برگزار می گردد.

وی، تصریح کرد: در این مراسم که به مناسبت سالروز عملیات غرور آفرین کربلای 5 می باشد از 60 خانواده شهید شرکتها و کارخانجات و ادارات وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت استان تجلیل به عمل خواهد آمد.

وی، اظهار داشت: امروز که در آن سوی مرزهای جمهوری اسلامی ایران و در دفاع از حرمین شریفین رزمندگان عزیز ما نقش بسزایی دارند و شهدای زیادی تقدیم کردیم جا دارد یاد و خاطر شهیدان را گرامی بداریم و از خانواده شهیدان تجلیل گردد.

زعیمی، یادآور شد: امیدواریم که با زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان بتوانیم فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت را به نسلهای آینده انتقال دهیم و در این عرصه سرباز لایقی برای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که امروز پرچم اسلام در دست مبارک ایشان است باشیم و این پرچم را به دست صاحب اصلی آن حضرت ولی عصر(عج) برسانیم.
ارسال نظرات