معاون هلال احمر اردبیل خبر داد
معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: در 9 ماهه امسال 898 نفر به عنوان داوطلب و اعضا جذب شده‌اند.
کد خبر: ۸۸۰۶۰۰۸
|
۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸
به کزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از تسنیم، عزت‌الله ضربی در جلسه بررسی عملکرد حوزه داوطلبان هلال احمر اردبیل اظهار داشت: در 9 ماهه امسال یک هزار و 855 طرح همای رحمت در استان اجرا شده که این طرحها با هزینه بیش از 128 میلیون تومان اجرا و خانوارهای هدف از این طرح بهره‌مند شده‌اند.

وی با اشاره به ارائه خدمات حمایتی در این مدت افزود: 99 خدمات حمایتی با بیش از 19 میلیون تومان هزینه در 9 ماهه امسال ارائه شده و 959 نفر از داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اردبیل اقدام به اهدای خون کرده‌ که این تعداد در مجموع 431 هزار و 550 سی سی خون اهدا کرده‌اند.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به اجرای 55 طرح نیابت برای 308 نفر و با هزینه حدود 7 میلیون تومان بیان کرد: نزدیک 10 میلیون تومان برای اجرای طرحهای ارمغان مهر توسط داوطلبان هزینه شده که 6 مورد از این طرح برای 647 نفر بهره ور اجرا شده است.

ضربی با بیان اینکه تا پایان آذرماه 50 دوره آموزشی اجرا شده و 2 هزار و 27 نفر در این دوره ها حضور داشته‌اند، گفت: 34 کاروان سلامت در 9 ماهه امسال توسط داوطلبان راه‌اندازی شده و به یک هزار و 950 نفر خدمات داوطلبانه در حوزه بهداشت و درمان ارائه کرده اند.

وی با بیان اینکه 7 پروژه داوطلبی اجرا شده که برای این پروژه‌ها در حدود 18 میلیون تومان هزینه شده و 590 نفر از آن بهره‌مند شده‌اند، تصریح کرد: تا پایان آذرماه امسال 126 سفره مهربانی برپا شده و این سفره‌ها با هزینه بیش از 72 میلیون تومان برپا شده که 4 هزار نفر در این طرح اطعام داده شده‌اند.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه در 9 ماهه امسال 898 نفر به عنوان داوطلب و اعضا جذب شده‌اند، اظهار کرد:در زمینه نحوه تامین هزینه‌های این طرح و برنامه‌ها، تمامی هزینه‌ها توسط داوطلبان جمعیت هلال احمر استان تامین شده است و در هیچ یک از این طرحها، از اعتبارات جمعیت هلال احمر استان هزینه نشده است.
ارسال نظرات