فرمانده سپاه پاسداران صومعه‌سرا با بیان اینکه تفکرات امام راحل تنها مختص یک محدوده و جغرافیا نیست، افزود: اندیشه‌های امام راحل در سراسر جهان گسترش یافته است. دهه فجر تجدید میثاق با امام راحل و آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب است.
کد خبر: ۸۸۰۶۰۲۴
|
۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، سرهنگ کیا عاشوری در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد،ضمن تسلیت به مناسبت وفات حضرت فاطمه معصومه(س) و رحلت آیت‌الله هاشمی اظهار کرد: آیت‌الله هاشمی روحانی بزرگی بودند که در بحث پیش‌برندگی و پیروزی انقلاب در کنار امام راحل و رهبر حکیم فرزانه نقش بی‌بدیلی را ایفا کردند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی معجزه قرن 20، 21 دانست و افزود: انقلاب اسلامی دارای مشخصه مردمی و مبتنی بر اعتقادات راسخ بود. شاخصه اصلی انقلاب مقابله با استکبار جهانی بوده است.

عاشوری خاطرنشان کرد: جهانیان متصور بودند که قاعده نظم جهانی باید بر پایه کشورهای ابرقدرت ترسیم شود و همگان باید براساس قاعده نظمِ ساخته شده استکبار جهانی حرکت کنند اما انقلاب اسلامی معادلات استکبار جهانی را بر هم زد.

وی با بیان اینکه تفکرات امام راحل تنها مختص یک محدوده و جغرافیا نیست، افزود: اندیشه‌های امام راحل در سراسر جهان گسترش یافته است. دهه فجر تجدید میثاق با امام راحل و آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب است.

عاشوری با بیان اینکه تمام تلاشمان اجرای برنامه‌های پرشکوه‌تر از سال‌های گذشته است،تصریح کرد: برنامه‌های دهه فجر در صومعه‌سرا همزمان با 12بهمن سالروز ورود حضرت امام راحل روز شنبه با رژه خودرویی توسط دستگاه‌های نظامی، امدادی و...شهرستان آغاز می‌شود.

فرمانده سپاه پاسداران ناحیه صومعه‌سرا در پایان بر ضرورت اهمیت آذین‌بندی و فضاسازی محیط تاکید و اظهار کرد:باید آرمان‌های امام به بهترین نحو تبیین شود.

ارسال نظرات