استاندار اردبیل از ارائه تسهیلات کم بهره برای جوانان خبر داد
ارائه تسهیلات کم‌بهره برای ایجاد اشتغال جوانان جویای کار از مهم‌ترین عواملی است که در اولویت کاری قرار داده شده تا بتوانیم با اشتغال‌زایی در منطقه بسترهای مناسبی برای رشد و توسعه استان اردبیل فراهم آوریم و از ظرفیتهای این منطقه به نحو احسن استفاده کنیم.
کد خبر: ۸۸۰۶۰۲۹
|
۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، مجید خدابخش در جلسه بررسی طرح‌های کلان ملی در حوزه فناوری و نوآوری اردبیل اظهار داشت: انتظار می‌رود که از ظرفیت شرکتهای دانش‌بنیان برای اجرای طرحهای تولیدی، صنعتی و کشاورزی استان اردبیل به صورت همه‌جانبه استفاده شود تا بتوانیم با استفاده از علم و فناوری به موفقیتهای بزرگی در زمینه‌های مختلف دست یابیم.

وی افزود: با توجه به این‌که همه جوانب طرح از جمله بازاریابی برای فروش محصولات تولیدی طرح‌ها قبل از اجرا  بررسی می‌شود، به همین دلیل می‌توانیم قبل از اجرای یک طرح مشکلات و موانع موجود را شناسایی کرده و از نظرات و مباحث کارشناسانه در این زمینه استفاده نماییم.

استاندار اردبیل گفت: برای تهیه و اجرای طرح‌های تولیدی، صنعتی و کشاورزی در مناطق محروم و روستایی ارائه تسهیلات کم‌بهره در دستور کار قرار گرفته شده تا بتوانیم از این طریق اجرای این طرحها را در مناطق محروم و روستایی ترویج دهیم و زمینه و بستر مناسبی را در این مناطق برای صاحبان طرح‌ها و ایده‌ها فراهم آوریم.

خدابخش بیان کرد: ارائه تسهیلات کم‌بهره برای ایجاد اشتغال جوانان جویای کار از مهم‌ترین عواملی است که در اولویت کاری قرار داده شده تا بتوانیم با اشتغال‌زایی در منطقه بسترهای مناسبی برای رشد و توسعه استان اردبیل فراهم آوریم و از ظرفیتهای این منطقه به نحو احسن استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: امیدواریم طرحهای ارائه شده و تصویب شده بتواند ما را به رسیدن به تحول و پیشرفت در این منطقه رهنمون شود و با استفاده از این طرحها بتوانیم به اهداف مورد نظر در راستای تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی برسیم.

ارسال نظرات