فرمانده انتظامی اردبیل:

۶۰ درصد فعالیت پلیس اردبیل در حوزه پیشگیری از جرائم است

یکی از مأموریتهای اصلی نیروی انتظامی در حوزه پیشگیری از آسیبهای مختلف بوده به طوری که 60 درصد نیروی پلیس در حوزه اقدامات پیشگیرانه فعال هستند که تلاش می‌شود این شرایط را به وضعیت قابل قبول در کاهش جرایم افزایش دهیم.
کد خبر: ۸۸۰۶۰۵۶
|
۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از تسنیم، سردار حسین عبدی  در مراسم معارفه فرمانده انتظامی شهرستان کوثر اظهار داشت: یکی از مأموریتهای اصلی نیروی انتظامی در حوزه پیشگیری از آسیبهای مختلف بوده به طوری که 60 درصد نیروی پلیس در حوزه اقدامات پیشگیرانه فعال هستند که تلاش می‌شود این شرایط را به وضعیت قابل قبول در کاهش جرایم افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه درسایه مجاهدت و از جان گذشتگی مردم و تلاش پلیس روز به روز بر میزان امنیت کشور افزوده می‌شود، تصریح کرد: امنیت مقوله‌ای است که تنها محدود به نیروی انتظامی نیست و بدون مشارکت مردم، حاکمیت و پلیس محقق نمی‌شودو باید شاهد همکاری همه‌جانبه در این حوزه در سطح استان باشیم.

فرمانده انتظامی استان اردبیل از امنیت به عنوان محصول اجتماعی همراه با مشارکت بالای مردم یاد کرد و گفت: برای اینکه بتوانیم احساس امنیت را تولید کنیم باید زمینه و بستر تحول و تحرک اقتصادی و اجتماعی را با پیش نیاز تأمین امنیت به شکل مطلوب فراهم کنیم.

فرماندار شهرستان کوثر نیز در این آئین تلاش برای خدمت‌رسانی به مردم را از اولویت‌های اصلی دولت یازدهم دانست و بیان کرد: حفظ امنیت و برقراری آن، یکی از خدماتی است که از دغدغه‌های دولت بوده و امروز شاهد برقراری آرامش و امنیت در سطح شهرستان هستیم.

علیرضا علیپور ایجاد و تثبیت امنیت را وظیفه و رسالت نیروی انتظامی دانست و افزود: نیروی انتظامی مظهر انتظام در سطح جامعه است و نقش اصلی را در ایجاد امنیت و آرامش در سطح جامعه ایفا می‌کند که در این حوزه در شهرستان کوثر نیروی انتظامی به خوبی ظاهر شده است.

رئیس شورای تامین شهرستان کوثر با اشاره به تعامل بسیار خوب مجموعه نیروی انتظامی با دستگاههای اداری به ویژه شواری تامین اظهار کرد: تامین امنیت پایدار در گرو همراهی و تعامل مردم و مسئولان با نیروی انتظامی است.

در این آیین با قدردانی از خدمات سرهنگ حسین شریفی به عنوان فرمانده پیشین نیروی انتظامی شهرستان کوثر، سرهنگ جواد آقامحمدی به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان معرفی شد.

ارسال نظرات