خبرهای داغ:
در راستای فرهنگ­ سازی اقتصادمقاومتی انجام شد؛

بازدید بسیجیان حوزه حضرت نرجس(س) قم از کارگاه تراش سنگ­ های قیمتی

فرمانده و بسیجیان حوزه مقاومت حضرت نرجس(س) از آموزشگاه، کارگاه و شرکت یاقوت کویر در میدان شهید امینی قم بیات بازدید کردند.
کد خبر: ۸۸۰۶۰۶۵
|
۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲
بازدید بسیجیان حوزه حضرت نرجس(س) قم از کارگاه تراش سنگ­ های قیمتی///////ویرایش شد///////فقط فکر کنم عکسش بزرگ است باید کوچک تر شود
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، با هماهنگی صورت رفته توسط معاونت بسیج سازندگی ناحیه امام حسن مجتبی(ع) و در راستای فرهنگ­ سازی اقتصاد مقاومتی و معرفی این حرفه به بسیجیان، طی جلسه ای مقرر شد که علاوه بر بازدید از این کارگاه، اطلاعات در مورد این حرفه را در اختیار بسیجیان قرار گیرد تا کسانی که علاقه مند به فراگیری این حرفه می باشند به این آموزشگاه معرفی شوند.

گفتنی است: آموزشگاه، کارگاه و شرکت یاقوت کویر در زمینه تراش سنگ­ های قیمتی و نیمه قیمتی، موزه، سنگ و ساخت زیورآلات سنتی فعالیت خود را از سال1391 به صورت محدود و از شهریور ماه سال 1395 به صورت گسترده آغاز نمود. مجموعه یاقوت کویر با دارا بودن امکانات مناسب در جهت آموزش و ساخت و قبول سفارشات تاکنون خدمات ارزنده ای ارائه کرده است.

لازم به ذکر است بازدید از این مجموعه نیز برای دانشجویان، دانش­ آموزان و گردشگران با ارائه معرفی­ نامه به صورت رایگان می باشد. 

مجموعه سنگ­ های این موزه در طول 18سال با همت محمد فراهانی -مدیرعامل این آموزشگاه- گردآوری شده است.

بازدید بسیجیان حوزه حضرت نرجس(س) قم از کارگاه تراش سنگ­ های قیمتی///////ویرایش شد///////فقط فکر کنم عکسش بزرگ است باید کوچک تر شود

ارسال نظرات
آخرین اخبار