همرزم جاویدالاثرحاج احمد متوسلیان در گفت‌وگو با «بسیج»:

بسیج مانع نفوذ سیاسی دشمن است

صادقی با بیان اینکه بصیرت دهی توسط بسیج،عاملی برای خنثی کردن نفوذ سیاسی دشمن، گفت: بسیج می تواند به عنوان یک گروه مردمی،نسبت به آگاهی‌دهی و بصیرت‌دهی اقشار جامعه اقدام نماید.
کد خبر: ۸۸۰۶۰۸۶
|
۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۰
قاسم صادقی همرزم جاویدالاثرحاج احمد متوسلیان در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به ویژگی های بسیج برای بصیرت دهی به مردم اظهار داشت: بسیج در طول چندین سال گذشته تلاش کرده است که با روشنگری سیاسی و اطلاع رسانی، مردم را نسبت به مسائل روز سیاسی آگاه کند.
 
وی ادامه داد: روش هایی همچون مناظره و بحث سياسي، تقويت دانش سياسي، برگزاري نشست‎ها و ميزگردهاي سياسي، فراهم كردن زمينه‌هاي مشاركت در بحث‎هاي سياسي، انتقال اهداف نظام مقدس جمهوري اسلامي به نسل‎هاي جديد انقلاب و ... تلاش کرده است که مردم نسبت به مسائل روز سیاسی غافل نباشند.
  
همرزم جاویدالاثر متوسلیان در پایان اظهار داشت: بصیرت‌دهی برای مقابله با تهدیدات و نفوذ سیاسی دشمن، یکی از راهکاری های بسیج در جنگ نرم است و بسیج می تواند به عنوان یک گروه مردمی، با راه اندازی سایت و پایگاه های خبری، تحلیلی و همچنین مجله،نسبت به آگاهی‌دهی و بصیرت‌دهی اقشار جامعه اقدام نماید.
ارسال نظرات
آخرین اخبار