با حضور جانشین فرمانده کل سپاه

تولید سریال تلویزیونی « مردان نادر» در صدا و سیمای مرکز بوشهر آغاز شد

بوشهرـ با حضور سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در سالگرد دستگیری تفنگداران متجاوز آمریکایی در خلیج فارس، تولید سریال تلویزیونی « مردان نادر» در صدا و سیمای مرکز بوشهر آغاز شد.
کد خبر: ۸۸۰۶۱۰۴
|
۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰

 


به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر؛ همزمان با نخستین سالگرد دستگیری تفنگداران آمریکایی بدست دریادلان نیروی دریای سپاه و گرامیداشت علمدار خلیج فارس شهید نادر مهدوی صبح امروز تولید سریال تلویزیونی «مردان نادر» در صدا و سیمای مرکز بوشهر آغاز شد.

درمراسم آغاز تولید سریال مردان نادر  سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه ، سردار فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه، نماینده ولی فقیه در استان بوشهر ، استاندار و جمع زیادی از مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی حضور داشتند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر در آیین رونمایی برای ساخت و تولید سریال تلویزیونی مردان نادر اظهار داشت: موضوع دو قرن مقاومت و پیروزی مردم غیور بوشهر در حفاظت از خلیج فارس و مبارزه با استعمار انگلیس با محوریت شهید رئیسعلی دلواری و مبارزه با استکبار جهانی و آمریکا در 8 سال دفاع مقدس با محوریت شهید نادر مهدوی و تقدیم  به  شهدای خلیج فارس و دستگیری تفنگداران آمریکایی در سال گذشته صدا و سیمای مرکز بوشهر را بر آن داشت تا با استفاده از ظرفیت این موضوع ها تولید سریال تلویزیونی « مردان نادر» را در اولویت تولیدات فاخر خود قرار دهد .

سید حسین ناظر افزود: تولید سریال تلویزیونی مردان نادرنخستین سریال تلویزیونی رسانه ملی با موضوع دفاع مقدس در خلیج همیشگی فارس و با استفاده از هنرمندان و عوامل برنامه ساز بوشهری و همکاری موردی بازیگران ملی به مدت حدود 300 دقیقه و با مشارکت نیروی دریایی سپاه تولید و پخش می‌شود.

مدیرکل صدا و سیمای بوشهر با بیان اینکه هنرمندان  رسانه ملی در استان بوشهر دارای توانمندی بالایی هستند افزود: برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت و پیروزی و گرامیداشت 270 خلبان شهید با محوریت سرلشکر خلبان شهید علیرضا یاسینی « فیلم سینمایی نُه و پنج دقیقه » تولید شبکه استانی بوشهر به مناسبت روز نیروی هوایی در دهه فجر امسال از شبکه های سراسری پخش می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار