مسوول نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اردبیل:
همه ما به جای غصه خوردن بر شهادت بزرگمردان از جمله شهید علی آقایی و هاشم دهقانی نیا باید غبطه بخوریم.
کد خبر: ۸۸۰۶۱۴۹
|
۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، مراسم گرامیداشت سروان پاسدار شهید مدافع حرم علی آقایی با حضور پر شور مردم ولایتمدار اردبیل و مسئولین استان در حسینیه ثارالله سپاه حضرت عباس علیه السلام برگزار شد.

مسوول نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اردبیل با اشاره به ارزش والای مقام شهادت گفت: شهدای مدافع حرم با حضور در کشورهای سوریه و عراق در جهت دفاع از آرمان های اسلام بر حضرت اباعبدالله حسین (ع) لبیک گفتند و این شهادت در نزد خداوند از ارزش والایی برخوردار است.

وی افزود: والاترین حیات طیبه، شهادت است و همه ما  به جای غصه خوردن بر شهادت بزرگمردان از جمله شهید علی آقایی و هاشم دهقانی نیا باید غبطه بخوریم که به چنین سعادت معنوی الهی دست یافتند و آرمان‌های این شهدا را باید به  نسل امروز و آینده انتقال دهیم.

حجت الاسلام نوری در خطاب به مسؤولان آموزش و پرورش تاکید کرد: آموزش و پروش می تواند در کتب درسی دانش آموزان از زندگینامه و آرمان‌های شهدا  استفاده کند و از این طریق فرهنگ ایثار و شهادت را  به  نسل امروز و  آینده انتقال دهد.
 

نوری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و شهید علی آقایی بیان کرد: شهدای ما از جمله آقایی و دهقانی نیا در دفاع از ناموس و آرمان های اسلامی از خانواده هایشان گذشتند و با لبیک گفتن به امام حسین علیه السلام  در خارج از مرز و بوم کشور مردانه جنگیدند و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند که لازم است این فرهنگ شهدا در جامعه ترویج یابد.
 
سید فرزاد بلندی سادات، خبرنگار خبرگزاری بسیج استان اردبیل
ارسال نظرات