هسته توانمندسازی حرکت های جهادی که از زمستان سال 1391 آغاز به کار کرد؛ چهار ساله شد. هسته توانمندسازی حرکت های جهادی با تعریف ماموریت‌های جدید فعالیت های خود را در سازمان بسيج دانشجويي آغاز كرد.
کد خبر: ۸۸۰۶۱۹۲
|
۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰
به گزارش سرویس بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج؛ باتوجه به رشد روز افزون حرکت های جهادی و تغییر نیازمندی ها و سطح انتظارات آنان، هسته توانمندسازی حرکت های جهادی با تعریف ماموریت‌های جدید از زمستان 1391 فعالیت های خود را در سازمان بسيج دانشجويي آغاز كرد.

اين مجموعه متشکل است از پیشکسوتان، فعالین و صاحبنظران جهادی؛ که با راه اندازي هيئت هاي اندیشه ورز، کارگروه ها و نشست های تخصصی در قالب تولید محتوا، برگزاری دوره های آموزشی و شبکه سازی گروه ها، اقدام به ایفای نقش راهبردی و الهام بخش در عرصه هاي محرومیت زدایی و خدمت رساني نموده است.

هسته توانمند سازي حركت هاي جهادي در جايگاه پشتیبانی فکری و محتوایی از گروه های جهادی با تشکیل هیئت های اندیشه ورز جهادی و 7 کارگروه تخصصی  و در نهايت گردآوري تجربیات جهادگران موفق به تولید 4 کتاب، بیش از 40 جزوه آموزشی و کاربردی و 15 اثر چندرسانه ای و نمایشگاهی شده است و تاكنون مي توان به برگزاري 8 دوره تخصصی در سطح ملی و 40 دوره عمومی به میزبانی استان ها اشاره داشت كه ثمره ي تشکیل بانک اساتید جهادی بوده است. 

گزارش فعالیت های چهارساله این هسته را از اینجا می توانید دانلود و مشاهده فرمایید.


ارسال نظرات