مسئول روابط عمومی بهزیستی شهرستان بروجرد گفت : تشیع جنازه باشکوه آیت الله رفسنجانی نشان از وحدت کلمه بین مردم و احزاب و گروههای مختلف بود.
کد خبر: ۸۸۰۶۲۲۵
|
۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج ازلرستان ، آیین ویژه رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی با حضورامام جمعه بروجرد، جمعی از مسئولان و قشرهای مختلف مردم این شهرستان در مسجد امام خمینی(ره) این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام گودرزی در این مراسم اظهار داشت : آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام و رهبری بود که درس مجاهدت و فداکاری را در مکتب آیت اله بروجردی(ره) و امام خمینی(ره) فرا گرفته بود.

وی افزود: امام خمینی(ره) مرد بزرگی بود که شاگردانی مانند آیت الله رفسنجانی و مطهری ها را تربیت کرد تا انقلاب اسلامی ایران در جهان تاثیر گذار باشد.

وی خاطرنشان کرد: آیت الله رفسنجانی بعد از تبعید امام خمینی(ره) از ایران به عنوان نماینده تام الاختیار ایشان و کسی که ارتباط با روحانیون ،انقلابیون وجوانان را در خط امام هدایت می کردمنصوب نمودند.

مسئول روابط عمومی بهزیستی شهرستان بروجرد تصریح کرد : مرحوم آیت الله رفسنجانی در دوران انقلاب سختی ها و رنج های فراوانی دراین راه کشید اما بهیچ وجه از خط امام و ولایت عقب نشینی نکرد.

وی بیان کرد :رهبر معظم انقلاب در پیام تسلیت خود آیت الله هاشمی رفسنجانی را یار دیرین و رفیق خود خواند وفرمودند: هیچگاه وسوسه خناسان نتوانست بین دوستی ما فاصله بیاندازد.

حجت الاسلام گودرزی افزود : تشیع جنازه باشکوه آیت الله رفسنجانی نشان از وحدت کلمه بین مردم و احزاب و گروههای مختلف بود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: ملت ایران عاشق رهبر و ولایت هستند و روحانیت در خط و امام و رهبری را دوست دارند و هیچ گاه اجازه نمی دهند دشمنان با تفرقه افکنی ملت را از ولایت و رهبری و روحانیت جدا کنند.

 
انتهای خبر/ز
ارسال نظرات