دشمنان قصد داشتند از پیکر حجت الاسلام هاشمی سوء استفاده کنند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه در آیین یادبود شهید مدافع حرم(غلامعلی قلی زاده) با اشاره به درگذشت حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی، گفت: متاسفانه برخی افراد که زمانی علیه یار دیرین امام و رهبری کتاب نوشته بودند، اکنون کاسه داغ تر از آش شده اند.
کد خبر: ۸۸۰۶۲۴۶
|
۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام اباصلت فیضی زاده افزود: دشمنان نظام و انقلاب نیز از پیکر آیت الله هاشمی می خواستند بهره برداری سیاسی علیه نظام کنند که مردم بصیر ایران جواب دندان شکنی به آن ها دادند.
وی خاطرنشان کرد: مردم ولایت مدار ایران با همان رویکرد که دهبر فرزانه انقلاب در پیام تسلیتشان داشتند در تشییع جنازه ایشان حاضر شده و پیکر آن یار دیرین امام و رهبری را بر دوش خود تشییع کردند.

حجت الاسلام فیضی زاده در بخش دیگری از سخنان خود و با بیان اینکه نیروهای مقاومت هر جا که لازم باشد از گفتمان مقاومت دفاع خواهند کرد، اظهار داشت: در حال حاضر گفتمان مقاومت معادلات منطقه را تغییر داده و با همه اقتدار دشمنان را زمین گیر کرده اند.
وی یادآوری کرد: دشمن با شگرد های مختلفی همچون سناریوی لبخند متاسفانه برخی از سیاست مداران را فریب داده و برخی خواسته های خود را عملی کرده است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه با اشاره به سالروز شهادت شهید مصطفی احمدی روشن، گفت: جای تعجب است که وقتی پدر این شهید بزرگوار در یادواره شهدا در مراغه حضور یافت چرا برخی مسئولان به خود اجازه ندادند در این چنین مراسمی که به نام شهدا برگزار شده بود حاضر شوند.
وی تاکید داشت: شهدای مدافع حرم به تعبیر رهبری یک سر و گردن از بقیه متفاوت هستند چراکه اولا از حرم ائمه دفاع می کنند و ثانیا در غربت شهید می شوند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار