فرمانده برتر بسیجی در گفتگو با «بسیج» خواستار شد
محسن خیرآبادی گفت: زنبورداری یکی از مصادیق عملی اقتصاد مقاومتی بوده که منجر به اشتغالزایی و تولید عسل بومی شده است.
کد خبر: ۸۸۰۶۲۵۵
|
۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۰

محسن خیرآبادی فرمانده پایگاه شهدای فلسطین سبزوار استان خراسان رضوی و فرمانده برتر جشنواره مالک اشتر در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به چگونگی پیشبرد اقتصاد مقاومتی توسط بسیج اظهار داشت: عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی یکی از اهداف اصلی بسیج بوده که در این راستا کمک‌های شایانی انجام داده است.

وی با بیان اینکه چارت سازمانی متشکل از افراد اقتصادی در ادارات مختلف تشکیل داده‌ایم افزود: با همکاری اعضای حوزه مقاومت، موفق به تهیه چارت سازمانی اقتصادی شده‌ایم و برای هر یک از افراد با توجه به شغلی که در جامعه دارند مسوولیتی در راستای پیشبرد اقتصاد مقاومتی تعریف شده است.

وی در ادامه بیان داشت: زنبورداری یکی از مصادیق عملی اقتصاد مقاومتی بوده که در پایگاه بسیج شکل گرفته و منجر به اشتغالزایی و تولید عسل بومی شده است که درآمدی را برای فعالان در این عرصه فراهم آورده است.

 خیرآبادی بیان داشت: باید با تغییر در ساختارهای اقتصادی موجود و بومی‌سازی اقتصاد، در تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش کنیم.. تداوم این اقتصاد می‌بایست هر چه بیشتر به سمت محدود کردن استفاده از منابع نفتی و رهایی از اتکای اقتصاد کشور به منابع نفتی شکل بگیرد.

ارسال نظرات