اهدای بطری= اهدای زندگی

با اهدای یک بطری نوشیدنی، ایتام ایدز را یاری کنیم

خبرگزاری بسیج: انجمن حمایت و یاری آسیب دیدگان اجتماعی(مرکز ری) برای پیشگیری از آسیب ها، ارتقاء سلامت، آموزش و حمایت از آسیب دیدگان اجتماعی (ایتام ایدز) هموطنان را دعوت به مشارکت در این امر خداپسندانه کرد.
کد خبر: ۸۸۰۶۲۸۹
|
۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۷

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسج؛ مهدی صدفی زاده، عضو هیات امنای انجمن حمایت و یاری آسیب دیدگان اجتماعی (مرکز ری) با بیان اینکه کشورهای جهان، متعهد شده اند تا زمینه های دسترسی همگان به پیشگیری از اچ آی وی «ایدز»، حمایت و درمان مبتلایان به ایدز را فراهم سازند، خاطر نشان کرد: هموطنان نیک اندیش و مهربان ایرانی، بویژه همشهریان تهرانی وشهرستانهای نزدیک که علاقمند به همراهی و کمک ما برای مشارکت در این امر خیر هستند، می توانند بدون صرف هیچ هزینه ای، فقط با جمع آوری بطری های نوشیدنی ما را در حمایت و یاری ایتامی که والدین خود را بر اثر ابتلا به ایدز از دست داده اند و هیچ حامی ندارند یاری کنیم.

وی افزود: هـــدف ما آگاهی رسانی، پیشگیری و ارائه خدمات مشاوره و مددکاری به اقشار آسیب پذیر و حمایت از نهاد خانواده است.

 کودکانی که به ایدز مبتلا هستند زندگی بسیار سختی در پیش رو دارند، آنان مصرف دارو تا پایان عمر، عفونت های سخت و طاقت فرسا، درد یتیمی حاصل از فوت والدین، تنهایی، انگ اجتماعی و طرد شدگی و اکثراً فقر را تجربه می کنند.

صدفی زاده، اظهار داشت: همه بر این باوریم که کودکان یتیمِ حاصل از ایدز همچون دیگر کودکان، نیازمندِ برخورداری از مواهب یک زندگی طبیعی هستند. بنابراین می کوشیم با حمایت و یاری آنان، فرصت های یکسان با دیگر کودکان را برای آنها فراهم سازیم.

این روزنامه نگار و فعال اجتماعی، تصریح کرد: ما حمایت از زنان مبتلا، پرداخت مستمری ماهانه به ایتام ایدز، آگاهی رسانی، آموزش و فرهنگ سازی به منظور بهبود زندگی این قشر را وظیفه خود می دانیم. این انجمن با اهداف ظرفیت سازی، توانمند سازی و افزایش اعتماد به نفس و خودباوری مادران حامی سلامت اقدام به برگزاری هفتگی کلاس های آموزشی مهارت های زندگی، مهارت فرزند پروری، مقابله با انگ، تبعیض و ... شروع به کار کرده است.

وی با اشاره محل دریافت بطری افزود: اولین دفتر تحویل بطری در محل تهران، شهرری، میدان هادی ساعی، بلوار شهرداری، جنب شهرداری منطقه ۲۰، پلاک ۱۲ واقع شده است. همچنین علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره های ۵۵۹۷۲۲۸۴_ ۵۵۹۷۲۹۸۶ تماس بگیرند و یا از طریق کانال تلگرام @EhdaeZendegi در جریان اخبار این موسسه قرار بگیرند.

صدفی زاده، خاطر نشان کرد: پذیرای اعلام عزیزان برای معرفی دفاتر همیاری در دیگر نقاط هستیم.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار