مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان خبر داد:

ساخت کلیپ «سفری در راه است» توسط بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان گفت: کلیپ «سفری_در_راه_است» توسط اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان ساخته شد، و در تلاش برای ساخت کلیپ های بعدی هستیم.
کد خبر: ۸۸۰۶۲۹۲
|
۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۶

نبی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، در خصوص ساخت کلیپ توسط بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان گفت: تا کنون دو کلیپ به همت اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان ساخته شده است و در تلاش برای ساخت کلیپ های بعدی نیز هستیم.

وی افزود: امسال به جای حرکت های کلیشه ای همیشگی و آویزان کردن گونی و کنف روی در و دیوار و یا زدن عکس شهدا به صورت مستقیم، ایده های نو و جدیدی توسط اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان مطرح شد تا در کل دانشگاه یک فضاسازی تبلیغاتی ویژه صورت بگیرد.

 مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان تصریح کرد: اصلی ترین طرح راه انداختن هشتگی تحت عنوان «سفری_در_راه_است»،  بود که این هشتگ در دانشگاه گیلان به یک گفتمان عمومی تبدیل شد؛ به گونه ای که تمام دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه برایشان این سوال ایجاد شد که چه سفری در راه است؟ و مدام این را از دانشجویان بسیجی سوال می پرسیدند که اینها چیست؟

نبی زاده ادامه داد: البته نحوه ایجاد این فضاسازی نیز در کف دانشکده ها به صورت ویژه و منحصر به فرد بود که به وسیله تعداد زیادی فضاسازی های حجمی تبلیغاتی این کار در تمام سطح دانشکده های دانشگاه گیلان صورت گرفت.

وی افزود: ساخت کلیپ ها نیز در همین راستا بوده و به عنوان یکی از کارهای تاثیرگذار مطرح شد، این ایده با تلاش و همت جهادی عده ای از دانشجویان بسیجی به انجام رسید که واقعاً باید به آنها خداقوت گفت.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان در خصوص حمایت مسئولین دانشگاه در تولید این کلیپ تصریح کرد: متاسفانه از طرف مسئولین دانشگاه با وجود این همه حرکت ابتکاری و عالی، کوچکترین حمایتی صورت نگرفت و حتی بعضاً به اعضای تیم تهیه کلیپ اجازه مصاحبه هم داده نشد؛  من این کلیپ ها را برای مسئولین فرستادم؛ اما در حد یک لایک کردن هم حمایتی از آنها دیده نشد.

ارسال نظرات