انجمن نمایش ری با «کمد دیواری» به جشنواریه تئاتر فجر می رود

خبرگزاری بسیج: نمایش «کمد دیواری» به نویسندگی کیوان میرمحمدی و کارگردانی «طاهره قهرمانی» و با حضور جمعی از هنرمندان انجمن نمایش شهرری در جشنواره بین المللی تئاتر فجر حضور خواهد داشت.
کد خبر: ۸۸۰۶۲۹۶
|
۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۵

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، این نمایش در جشنوارهای مختلف تئاتر در سال جاری به موفقیت های چشمگیری دست یافته است.

نمایش «کمد دیواری» علاوه بر اجرا در جشنواره  فجر، در تماشاخانه همای سعادت همزمان با برگزاری جشنواره تاتر فجر به روی صحنه خواهد رفت.

طاهره قهرمانی کارگردان نمایش «کمد دیواری» منتخب پنجمین دوره جشنواره تئاتر شهر و جشنواره تئاتر استان تهران در گفتگویی در خصوص نمایش خود گفت: این نمایش داستان زن و شوهری است که در عمق رابطه‌شان هیچ مشکلی ندارند اما در لحظه های زندگیشان دچار مشکلاتی هستند و حرف یکدیگر را متوجه نمی‌شوند. 

وی در رابطه با انگیزه خود از انتخاب این نمایشنامه افزود: برایم همیشه دغدغه بوده که چرا زن و شوهرها اینگونه شده اند و یکدیگر را درک نمی‌کنند اما ظاهر زندگیشان چیز دیگری می گوید.

«قهرمانی» در خصوص شیوه اجرایی این نمایش عنوان کرد: اجرای نمایش حالت سینمایی دارد که آن را به پلان‌های متعددی بخش بندی کرده ام و برای هر کدام با توجه به حال و هوای دیالوگ و بازیگرانم نورپردازی با رنگ های خاص خودش انجام می شود.

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار