کارشناس تربیت بدنی و سلامت مدیریت آموزش و پرورش فارسان در گفتگو با خبرنگار افتخاری بسیج، گفت: ورزش تضمین کننده رفع بیماریهای جسمی و روحی همه گروههای سنی در جامعه است.
کد خبر: ۸۸۰۶۳۳۱
|
۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ ایوب رستمی در گفتگو با خبرنگارافتخاری بسیج گفت: مسابقات فوتسال مدارس ابتدایی شهرستان فارسان با حضور ۱۲تیم در سالن ورزشی شهدا آموزش وپرورش شهرستان فارسان برگزار شد.

وی افزود:در فینال این مسابقات دو تیم از مدارس ابتدایی با هم رقابت می کنند، دبستان حکیم نظامی از فارسان و هشت شهریور فیل آباد که فینالیست های این دوره از مسابقات شهرستانی هستند با هم رقابت می کنند و برنده این مسابقه به مسابقات استانی راه پیدا می کند.

وی از برگزاری مرحله قهرمانی استانی این دوره از مسابقات در بهمن ماه سال جاری خبر داد و اظهار داشت: برترین های استان در مسابقات کشوری که در مشهد برگزار می شود با دیگر استانها به رقابت می پردازند.

وی با اشاره به اینکه‌ علم آموزی همراه با ورزش می تواند در ایجاد روحیه نشاط و شادابی شما دانش آموزان موثر است اظهار کرد: هدف از برگزاری این مسابقات تنها برد و باخت تیم ها نیست؛ بلکه هدف افزایش مشارکت دانش‌آموزان در فعالیت‌های ورزشی و ارتقای آمادگی جسمانی و مهارتی دانش آموزان است .

وی خاطر نشان کرد: با ایجاد تفریحات سالم و تشویق به انجام فعالیت های ورزشی می توانیم به بهبود وضعیت جسمانی و داشتن بدنی سالم برای زندگی عاری از هرگونه بیماری کمک نماییم.

ارسال نظرات