دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور گفت: یکی از دردناکترین جنایات رژیم بعث عراق در دوران دفاع مقدس بمباران 162 مدرسه در داخل خاک کشور ما بود.
کد خبر: ۸۸۰۶۳۳۲
|
۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۰
به گزارش سروریس راهیان نور خبرگزاری بسیج، سردار یعقوب سلیمانی  در یادوراه 68 شهید دانش آموز دبستان فیاض بخش بروجرد که در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه مقاومت بروجرد برگزار شد ، افزود: دشمن بعثی به تلافی شکست های سختی که درعملیات های کربلای چهار و پنج از رزمندگان اسلام خورد دانش آموزان مظلوم ایران را با بمباران هوایی به خاک و خون کشید.
 
به گفته وی دشمن با این جنایات می خواست روحیه شهادت طلبی ملت ایران را کمرنگ کند ولی ملت ایران هر روز قوی تر و مقاوم تر می شدند.وی اظهار کرد: جنایاتی که رژیم بعث عراق به پشتوانه امریکا و غرب در دروان دفاع مقدس مرتکب شد ، تاریخ از ثبت آن عاجز شد.
 
دبیر مرکزی قرارگاه راهیان نور اضافه کرد: روز 20 دیماه 1365 تلخ ترین روز مدرسه در تاریخ آموزش و پرورش ایران است که 68 دانش آموز بی گناه به خاک و خون کشیده شدند.
 
سردار سلیمانی ادامه داد: یکی از توصیه های مهم رهبری به جوانان و نوجوانان این است که اگر می خواهید تعالی داشته باشید دفاع مقدس و اتفاقات تلخ و شیرین آن را رصد کنید و به عنوان یک گنج در زندگی به کار ببندید.
 
وی با اشاره به اینکه دفاع مقدس یکی از قله های رفیع انقلاب است گفت: بیان خاطرات شهدا و مظلومیت رزمندگان اسلام برای نسلی که جنگ را درک نکرده است باعث بصیرت و آگاهی آنان خواهد شد.
 
دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور بیان کرد: دشمن با تهاجم فرهنگی و نفوذ به درون فکر و ذهن جوانان تلاش دارد تا روحیه ایثار، جهاد و شهادت را از آنان بگیرد.
 
سردار سلیمانی افزود: روحیه شهادت طلبی و فداکاری ملت ایران عامل اصلی غلبه بر طاغوت وپیروزی انقلاب اسلامی بود.وی اظهار کرد: 37 سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی می گذرد و دشمن به دنبال خاموش کردن اندیشه های امام و رهبری در بین جوانان و نوجوانان است.
 
دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور با اشاره به اینکه یاد شهدا باعث تداوم انقلاب می شود ادامه داد: تداوم حرکت انقلاب تمجید و تقدیر از شهدا است یاد و خاطره شهیدان باید همواره در جامعه زنده نگه داشته شود.سردار سلیمانی اضافه کرد: امروز با توجه به تهاجم فرهنگی عظیم دشمن بیش از 170 شبکه به زبان فارسی علیه نظام اسلامی ایران توطئه می کنند که برای مقابله با این هجمه بزرگ دشمن بازخوانی گنج بزرگ دفاع مقدس می تواند کار ساز باشد.
 
وی بیان کرد: اردوهای راهیان نور به عنوان یک حرکت فرهنگی عظیم و مورد تایید مقام معظم رهبری هدیه ای بزرگ و معنوی به جوانان است که باعث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین آنان می شود.

کوله بار
ارسال نظرات