خبرهای داغ:
استاندار قم و رئیس شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان گفت: کمیته های 7 گانه این شورا نقش اثرگذار و انکارناپذیری در انسجام، همگرایی و ترویج فرهنگ سال های حماسه و ایثار دارند.
کد خبر: ۸۸۰۶۳۵۴
|
۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱
کمیته های 7 گانه نقش موثری در انسجام برنامه های دفاع مقدس دارند
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سیدمهدی صادقی در دیدار با احمد حسینی مدیرکل حفظ آثار قم در محل استانداری ضمن تاکید بر ضرورت تبیین نقش و مسئولیت و شرح وظایف هر یک از کمیته های هفت گانه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان، اظهار داشت: در این صورت است که می توانیم خروجی مطلوبی از عملکرد این کمیته ها منطبق بر واقعیات جامعه و در راستای ارزش های دفاع مقدس داشته باشیم.

وی افزود: اگر در فعالیت کمیته های شورای هماهنگی انسجام کافی وجود داشته باشد، می توان با همدلی، همکاری و حمایت تمامی دستگاه های استان، بدون موازی کاری و با تمرکز بهتر، مناسب ترین راه ها را برای حفظ و ترویج فعالیت های حوزه دفاع مقدس پیگیری کرد.

رئیس شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم همچنین تاکید کرد: در این راستا ضرورت دارد اعضای کمیته ها به گونه ای انتخاب شوند که به شرح وظایف و مسئولیت ها آشنایی کافی داشته باشند.

شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان ها به ریاست استانداری و زیر نظر هیئت امنای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کشور فعالیت می کند و مشتمل بر هفت کمیته آموزش، هنری و نمایش، فرهنگی و رسانه ای، مراکز فرهنگی و یادمان دفاع مقدس، راهیان نور ، امور پیشکسوتان و اقشار می باشد.
ارسال نظرات