قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور:
ساماندهی گلزارهای شهدا در ظاهر یک کار فیزیکی است اما در واقع یک فلسفه و ماهیت فرهنگی دارد.
کد خبر: ۸۸۰۶۳۵۶
|
۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در دیدار با کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران زنجان ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدا ، جانبازان و ایثارگران استان زنجان گفت: 100 درصد گلزارهای شهری و 65 درصد گلزارهای روستایی این استان ساماندهی شده است.

سردار محسن انصاری با بیان اینکه هدف از ساماندهی گلزارهای شهدا، حفظ این نمادهای ایثار و شهدا برای نسل های آینده است افزود: ساماندهی گلزارهای شهدا در ظاهر یک کار فیزیکی است اما در واقع یک فلسفه و ماهیت فرهنگی دارد.

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص گرامیداشت یاد و نام شهدا گفت: امنیت کشور مرهون گرامیداشت یاد و نام شهدا است.

انصاری با اشاره به درخواست جانبازان 70 درصد و ویلچری استان در خصوص تکمیل مرکز فرهنگی ، ورزشی و توانبخشی ایثار در زنجان گفت : ساخت این مرکزدر زنجان دارای 70 درصد پیشرفت فیزیکی بوده است و باقیمانده این طرح هم با کمک مسئولین استانی در حال تکمیل می باشد و البته بعضی از فازهای آن به بهره برداری رسیده و درحال استفاده می باشد.

وی مهمترین هدف از سفر به استان زنجان را پیگیری کارهای فرهنگی ، بررسی ساماندهی گلزار شهدا ، پیگیری اشتغال ایثارگران و خانواده های آنان و توسعه فرهنگ ایثار وشهادت عنوان کرد .

ارسال نظرات