مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سامان خبر داد:
سهراب بابادایی، از برگزاری ۴۰۰ عنوان برنامه ویژه دهه فجر در سطح شهرستان سامان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۰۶۳۶۷
|
۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان سامان در گفتگو با خبرنگار بسیج، با اعلام برگزاری 400 عنوان برنامه ویژه دهه فجر در این شهرستان، اظهار داشت: سه برنامه محوری در روز ۱۲ بهمن ماه، مهمانی لاله ها و راهپیمایی روز ۲۲ بهمن ماه در سطح شهرستان برگزار خواهد شد .

بابادایی با بیان اینکه این تعداد برنامه با موضوعیت فرهنگی، هنری و ورزشی در این شهرستان برگزار می شود اظهار داشت : برای برنامه ریزی ستاد دهه فجر شهرستان سامان، یک ستاد شهرستانی،یک ستاد شهری ، دو ستاد بخشی، 23 ستاد روستائی، پنجاه و شش ستاد آموزشگاهی تشکیل شده است.

وی با اشاره بر اینکه ادارات در برگزاری برنامه ها خلاقیت و ابتکار داشته و از برگزاری برنامه های تکراری را نداشته باشند، تصریح کرد: برنامه دهه فجر به صورت فراگیر است که تمامی اقشار جامعه را درگیر این برنامه ها هستند.

مسئول شورای هماهنگی و تبلیغات شهرستان سامان هدف از برگزاری برنامه‌های دهه فجر را تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل و شهدا، تجدید بیعت با امام خامنه ای عزیز ، ایجاد شور و نشاط در جامعه و تداعی خاطرات بهمن ماه سال 57 دانست.

ارسال نظرات