خبرهای داغ:
سلمان جعفری
مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج تیران و کرون : شهرستان تیران و کرون فعالیت خوبی را در استان در زمینه اجراسازی سیاست های اقتصاد مقاومتی و پیاده سازی فرمان رهبری انجام داده است
کد خبر: ۸۸۰۶۳۷۰
|
۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۱
   به گزارش خبرگزاری بسیج از تیران و کرون ؛ مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج تیران و کرون با اشاره به فعالیت ارگان های دولتی پیرامون بحث اقتصاد مقاومتی و همکاری فرمانداری در این زمینه، اظهار کرد: شهرستان تیران و کرون فعالیت خوبی را در استان در زمینه اجراسازی سیاست های اقتصاد مقاومتی و پیاده سازی فرمان رهبری انجام داده است.

   مهدی جدیدی با بیان اینکه ۲۵۹ پرونده برای ارائه وام های اقتصاد مقاومتی تشکیل داده شده است، گفت: ناحیه تیران و کرون در سال جاری ۱ میلیارد و ۵۲۶ میلیون تومان وام اقتصاد مقاومتی را برای پرداخت به متقاضیان به بانک معرفی کرده که تاکنون بالغ بر ۹۰۰ میلیون از این اعتبار جذب شده و بقیه در دست اقدام است.

   وی با توجه به وسیع بودن بافت روستایی شهرستان بیشترین فعالیت را در بخش کشاورزی عنوان کرد و افزود: متقاضیان با دریافت وام های اقتصاد مقاومتی در زمینه های مختلفی از جمله احداث گلخانه، کشت زعفران، گیاهان دارویی، قارچ، پرورش بوقلمون، بلدرچین و شترمرغ و بافت قالی فعالیت های گسترده و درآمدزائی خوبی را داشته اند.

   مسئول بسیج سازندگی ناحیه تیران و کرون سودآوری کشت زعفران در شهرستان با توجه به شرایط اقلیمی را مناسب دانست و یادآور شد: مردم روستای دولت آباد طی سال جاری بیش از یک تن زعفران خالص را تولید کرده و پس از برندسازی به فروش رساندند.

   جدیدی با اشاره به همکاری جهاد کشاورزی در زمینه اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی، تصریح کرد: احیای باغ های شهرستان و توسعه آبیاری بارانی و قطره ای با فعالیت مناسب اداره جهاد کشاورزی در شهرستان در حال انجام است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها