فرمانده سپاه ناحیه گرمی گفت: به دنبال جلسه روشنگری برای خانواده ها، 50 دستگاه ماهواره به ‌صورت داوطلبانه به سپاه ناحیه گرمی تحویل دادند.
کد خبر: ۸۸۰۶۳۷۱
|
۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی به نقل ازسیفار،50خانواده شهرستان گرمی بصورت داوطلبانه ادوات و تجهیزات دریافت شبکه های ماهواره ای را به سپاه این شهرستان تقدیم کردند.

امام جمعه گرمی در همایش سالیانه امر به معروف و نهی از منکر مسئولان شهرستان و شوراهای امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان، پیشگامی ادارات در اقامه نماز جماعت را محرکی قوی در تبلیغ و ترویج این فریضه واجب در جامعه دانست و گفت: تاثیر این روند در ارباب رجوع ادارات، در ترویج بجای آوردن به وقت و به شکل جمعی نماز در جامعه موثر خواهد بود. .

حجه السلام یدالله صفری احساس مسئولیت شوراهای امر به معروف و نهی از منکر و همچنین مسئولان ادارات را در راستای اقامه نماز جماعت در مجموعه اداری خود ضروی عنوان کرد و افزود:بعد نظارتی بر چگونگی اقامه نماز جماعت در ادارات منطقه در صورتی می تواند موثر و مفید واقع گردد و اعضای مربوطه عاملان حقیقی به این عمل واجب بوده و در راز و نیاز با حضرت دوست و تحکیم این پیوند معنوی، اهل تسامح نباشند.

وی گفت: مسئولیت شناسی اعضا باید منجر به تعطیلی کار اداری در وقت اذان، تذکر به سهل انگاران و اقامه نماز جماعت کارمندان گردد و یقینا بازتاب برگزاری نماز جماعت در ادارات، کمتر از آثار هدایتگر خطبا و وعاظ در مساجد و منابر نیست.

امامی فرماندارگرمی هم در این جلسه توجه به نمازخانه ادارات را در امر اقامه نماز ضروی دانست و گفت: دستگاههای دولتی باید با مفرش کردن نمازخانه مجموعه اداری خود، فضای مناسبی جهت بجای آوردن نماز جماعت داشته باشند.

وی از تشکیل اکیپ مروجان نماز در این ستاد خبرداد و گفت: این اکیپ متشکل از روسای ادارات فرهنگی و برخی از اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر، بطور مرتب از نمازخانه ها و چگونگی برپایی نماز جماعت در ادارات، بازدید بعمل می آورد.

در ادامه فرمانده سپاه ناحیه گرمی نیز به جهت مبارزه با جنگ نرم و روانی دشمنان در میان خانواده‌ها اظهار کرد‌: طرحی برای مبارزه با ماهواره در قالب " دجال‌واره"در سپاه ناحیه گرمی در حال انجام است که در قالب آن 50 جلسه روشنگری برای خانواده‌های گرمی برگزار شده که اثرات بسیار مثبتی را تاکنون ایجاد کرده است.

سرهنگ نوری با تاکید بر اثرات مثبت این طرح یادآور شد‌: ‌پس از برگزاری این جلسات بود که 50 خانواده گرمی به صورت داوطلبانه اقدام به تقدیم ادوات و تجهیزات دریافت شبکه‌های ماهواره‌ای به سپاه ناحیه کردند.

ارسال نظرات