مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر از برگزاری گردهمایی رابطین روابط عمومی رده های بسیج استان بوشهر در بهمن ماه سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۸۸۰۶۳۸۱
|
۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر،عیسی اندر خور در گفتگو با خبرگزاری بسیج ابراز داشت: روابط عمومی یکی از مهم ترین و با ارزش ترین عوامل موثر در سرنوشت هر سازمان و یا نهادی محسوب میشود و به مراتب سازمان بسیج و رده های تابعه آن تا سطح پایگاه مقاومت از این قضیه مستثنی نیست.

وی تصریح کرد: ما در راستای تشکیل رسانه جهانی بسیج به عنوان بزرگترین خبرگزاری جهان اسلام تلاش و کار بسیار خطیری را در ادامه راه خواهیم داشت که البته رسیدن به نقطه هدف نیازمند کوشش همگانی در مسئولیت روابط عمومی بسیج از پایین ترین رده تا رده های بالا تر است.

اندر خور بیان داشت: مسئولین روابط عمومی در بسیج به ویژه در رده های حوزه و پایگاه مقاومت بایستی جدی تر و پر تلاش تر در صحنه حضور داشته باشند چرا که نقش تاثیر گذاری در شناساندن و معرفی شجره طیبه به آحاد ملت در فضای درون کشور و به سایر افکار و عقاید در اقصی نقاط جهان خواهند داشت.

وی گفت: روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در راستای حفظ و انسجام و مدیریت کاربردی روابط عمومی در سطح حوزه های مقاومت بسیج گردهمایی رابطین روابط عمومی در این رده ها را در بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد کرد.

اندر خور گفت: در این دوره یک روزه مسئولین شعب روابط عمومی در حوزه های مقاومت استان گرد هم جمع خواهند شد و نسبت به ماموریتها و وظایف خود بیشتر آشنا شده و دوره های مقدماتی خبرنگاری و عکاسی را می گذرانند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها