"ترجمان عهد آفتاب" میهمان گلستان است

نمایشگاه آثار انجمن هنرمندان خودآموخته با عنوان "ترجمان عهد آفتاب" از 24 تا 30 دی ماه در نگارخانه فرهنگسرای گلستان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۸۰۶۳۸۳
|
۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج، به نقل از روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه هشت و فرهنگسرای گلستان، نمایشگاه آثار انجمن هنرمندان خودآموخته با عنوان "ترجمان عهد آفتاب" از ساعت 9 تا 18 پذیرای کسانی است که به دیدن آثار هنرمندان خودآموخته علاقمند هستند.
انجمن هنرمندان خودآموخته از سال 85 به واسطه ضرورت پرداختن به هنر نوآوری تأسیس شد تا به شناسایی و معرفی این هنرمندان بپردازد این انجمن در طی این سال ها به برگزاری جشنواره های گسترده و بسیار متفاوت پرداخته و توانسته نظرات مختلفی را به چالش بکشد.
در آخرین جشنواره هنرمندان خود آموخته یکهزار و دویست اثر از یکصد هنرمند با نمایش گذاشته شد که فرآیند دگرگونی را انعکاس داد و مورد توجه علاقمندان قرار گرفت. تاکنون 40 نمایشگاه گروهی و انفرادی از این آثار برگزار شده که آخرین جشنواره در امارات مسعودیه تهران بود.
گفتنی است انجمن هنرمندان خودآموخته توانسته تعداد زیادی از هنرمندان ایل و عشایر بختیاری را ثبت کند و تا کنون 96 هنرمند خودآموخته که در استان های مختلف کشور زندگی می کنند به طور جدی با این انجمن همکاری می کنند .
نمایشگاه آثار انجمن هنرمندان خودآموخته با عنوان "ترجمان عهد آفتاب" از 24 تا 30 دی ماه و از ساعت 9 تا 18 در نگارخانه فرهنگسرای گلستان به نشانی نارمک، خیابان گلستان، پایین‌تر از میدان هلال احمر برقرار است علاقمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۷۷۸۱۳۸۰۲ تماس بگیرند.

ارسال نظرات