سردار علی محمداکبری با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری با آرمانهای والای حضرت امام و مقام معظم رهبری تجدید بیعت کرد.
کد خبر: ۸۸۰۶۴۱۵
|
۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار علی محمد اکبری، فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در اولین روزهای مسئولیت خویش بعد از معارفه، به همراه جمعی از فرماندهان و مسئولین سپاه استان به دیدار حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد رفت.

امام جمعه شهرکرد در این دیدار با تشکر از زحمات سردار رضامحمدسلیمانی، فرمانده سابق سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، گفت: خدا را شاکرم که د راولین روزهای کاری سردار علی محمد اکبری توفیق شد در این جمع باشم و از ایشان و همه پاسداران عزیز تشکر می کنم و این انتصاب را به ایشان و خانواده سپاه و بسیج استان تبریک می گویم.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، افزود: اکنون که مدیریت خانواده سپاه و خانواده ارزشمند و خوب بسیج در استان به عهده سردار اکبری عزیز قرار گرفته، باید بالندگی و توان این دو مجموعه از هر جهت حفظ شود.

وی، ادامه داد: حتماً تیپ(تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام)، که قابل توجه و ارزشمند است، باید ارتقاء یابد و می توانیم به لشکر برسیم. این دور از دسترس نیست.

امام جمعه شهرکرد، ادامه داد: استان چهارمحال و بختیاری ظرفیت دارد. می توانیم یک تیپ ویژه عشایری داشته باشیم. استان این ظرفیت ها را دارد؛ لذا باید ورود پیدا کنیم تا سپاه و بسیج را به شأن بالنده آن برسانیم.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری با تأکید بر لزوم همراهی دو قوه معنوی و نظامی با هم،‌تصریح کرد: زمانی سپاه و بسیج می توانند برد نهایی خود را داشته باشند، که هم در قوه فکری و هم در قوه نظامی قوی باشند.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام، طی توصیه ای اظهار کرد: روی مسائل عقیدتی، ایمانی، بصیرتی، هرچقدر کار کنیم باز هم کم است. اگر انواع رزم را داشته باشیم؛ ولی در عرصه معنوی خلاء داشته باشیم، مطمئناً کم می آوریم و نمی توانیم موفق باشیم.

سردار علی محمد اکبری، فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام نیز در این دیدار، گفت: به همراه جمعی از کارکنان سپاه خدمت رسیدیم تا تجدید پیمانی با آرمان های حضرت امام(ره) و منویات مقام معظم رهبری داشته باشیم و از رهنمودهای شما برای پیشبرد اهداف سپاه استفاده کنیم.

وی، افزود: لازم می دانم از خدمات بی منت و صادقانه سردار رضا محمدسلیمانی تشکر کنم. ایشان خودشان را متعلق به این استان می دانستند و خالصانه کار می کردند.

سردار اکبری، با تأکید بر تلاش برای تحقق خواسته های مقام معظم رهبری، ادامه داد: آنچه که مهم است، تقویت برنامه های بسیج است.

حجت الاسلام کریم سرافراز، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام ، هم در این دیدار با اشاره به هماهنگی بسیار مطلوب بین سه مجموعه فرماندهی،‌نمایندگی و حفاظت اطلاعات، گفت: به حول و قوه الهی، کارها به خوبی پیش می رود و با تعامل و هم اندیشی مسئولان،شاهد برکات زیادی در مجموعه سپاه هستیم.

وی، افزود: بنده هم از زحمات 10ساله سردار محمدسلیمانی، که با نیت صادقانه منشأ خدمات شایان توجهی شدند، تشکر می کنم و در حضور شما(حجت الاسلام والمسلمین نکونام)، عرض می کنم که این اطمینان را داشته باشید که سپاه با قوت بیشتر در راستای اهداف بلند انقلاب و معمار کبیر انقلاب حضرت امام(ره) و در راستای منویات خلف صالح ایشان حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) عزیز، ان شاءالله پیش خواهد رفت.

ارسال نظرات