سردار یزدانی گفت: کسانی که در عرصه ورزشی نام آور و صاحب مدال های قهرمانی هستند با بهره مندی از همت و تلاش و باورهای درونی پله های قهرمانی را طی کرده اند.
کد خبر: ۸۸۰۶۴۲۷
|
۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار کاظم یزدانی، رئیس سازمان ورزش بسیج کشور با حضور در آئین تجلیل از ورزشکاران، قهرمانان و مدال آوران ورزشی کشور که پیش از ظهر امروز (23دی) در سالن کانون شهید سبحانی در سپاه امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد، با تقدیر از برنامه های ورزشی سپاه البرز گفت: مهمترین جوهره و شاخص وجودی ورزشکارانی که به مرتبه قهرمانی رسیده اند، زحمت و تلاش است.
 
سردار یزدانی افزود: کسانی که در عرصه ورزشی نام آور و صاحب مدال های قهرمانی هستند با بهره مندی از همت و تلاش و باورهای درونی پله های قهرمانی را طی کرده اند.

این مسئول با در نظر گرفتن اهمیت فعالیت های شاخص سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز در زمینه ورزشی توضیح داد: بسیج در برنامه پنج ساله دوم به خوبی توانست در عرصه آماده سازی و عمرانی باشگاه های ورزشی فعالیت های ارزنده ای را به انجام رساند.

وی ادامه داد: ساخت و تجهیز بالغ بر سه هزار سالن ورزشی در سطح کشور یکی از عمده ترین برنامه های بسیج در برنامه دوم پنج ساله است.

وی با بیان این مهم که جای دارد در سطح استان البرز نیز از سردار استاد حسینی، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) به دلیل تلاش ها و برنامه هایی که در خصوص ساخت ورزشگاه به عمل آمده تقدیر شود، از این مسئول به پاس اهتمام در امر ورزش تقدیر و تشکر کرد.

این ورزشکار رزمی و رئیس سابق فدراسیون جودو در ایران تصریح کرد: همچنان که ورزش های رزمی مورد اهمیت و توجه هستند، ورزش های همگانی نیز از اهمیت برخوردارند و باید نسبت به آن توجه لازم صورت پذیرد.

بخش دیگری از سخنان این مقام مسئول اختصاص به مقوله آموزش یافت و در این رابطه اظهار کرد: امروز متاسفانه در خصوص آموزش بسیار صحبت می شود، اما تناسبی میان شعارهایی که اهمیت امر آموزش را می رساند با هزینه آن نیست.

رئیس سازمان ورزش بسیج کشور در پایان خاطرنشان شد: یک مربی ورزشی باید به روز باشد و نه تنها خود آموزش می دهد، آموزش نیز ببیند.
 
خبرنگار: دانایی
ارسال نظرات
پر بیننده ها