معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان از برنامه های سپاه استان در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد .
کد خبر: ۸۸۰۶۴۴۶
|
۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹
به گزارش خبر گزاری بسیج ازلرستان سرهنگ علی حسین پازدار ضمن نزدیک شدن به ایام الله دهه فجرانقلاب اسلامی درجلسه مسئولان کمیته تخصصی ستاد دهه فجر لرستان که در بیت نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد اظهار داشت : ستاد دهه فجر استان 21 کمیته دارد و مسئولیت کمیته بسیج و ستاد دهه فجر استان و در شهرستان ها با سپاه می باشد.

وی افزود : در این رابطه ستاد دهه فجر سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان تشکیل شده است و جلسات متنوعی را ما داشته ایم .

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان ضمن بیان اینکه بر نامه های متنوعی را سپاه استان در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی تدارک دیده است خاطر نشان کرد : قریب 50 برنامه در مرکزاستان و درون سازمان و حدود 100 برنامه در مجموع شهرستانها ( نواحی حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج ) را داریم.

سرهنگ پازدار عنوان داشت : در همه پایگاهای مقاومت سراسر استان اعم از پایگاه های روستایی ، شهری ، دانشجویی و دانش آموزی ، اداری ،و.. بر نامه های متنوعی را تدارک دیدیم که اجرا خواهد داشت .

وی به برنامه های شاخص در دهه فجر اشاره کرد و گفت : در اولین روز از ایام الله دهه فجر با همکاری همکاران در نیروهای مسلح ، ارتش ،نیروی انتظامی ، استان و مجموعه سپاه و بسیج رژه موتوری را خواهیم داشت .

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان تصریح کرد : ایستگاه های صلواتی با همکاری دستگاه های صنعت ، معدن و تجارت برپا می شود.

سرهنگ پازدار گفت : مسابقه تیر اندازی بین فرماندهان و مسئولین نیروهای مسلح وهمچنین مدیران دستگاه های اجرایی وبا میزبانی لشکر 84 را هماهنگ کردیم که برگزار خواهد شد.

وی به غباررویی قبورمطهرشهدا در ایام الله دهه فجراشاره کرد و افزود : مجوعه نیروهای مسلح در کنار مردم و خانواده محترم شهدا وهمچنین مدیران دستگاه های اجرایی و کارکنان دولت از قبور مطهر شهدا غبار رویی خواهند کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان بیان کرد : در روز 14 بهمن یادواره شهدای قرآنی را اداره کل تبلیغات اسلامی خواهد شد.

سرهنگ پازدار ضمن بیان اینکه تجلیل از خانواده های شهدای مدافع حرم ازجمله برنامه های سپاه استان است عنوان داشت : یک همایش مشترک ما با سازمان جهاد کشاورزی و امور عشایر استان تحت عنوان همایش ایلات و طوایف از جمله برنامه های ما است .

وی به ضمن اشاره به یک همایش درون سازمانی افزود : ما در سپاه به برنامه تحت عنوان مجمع عالی بسیج عشایری و همایشی با عنوان نقش زنان در انقلاب اسلامی داریم که مشترک بین ما و امور بانوان استانداری و سایر دستگاه هاست .

سرهنگ پازدار با بیان این که شهدا در پیروزی انقلاب اسلامی بسیار نقش آفرین بودند تصریح کرد : فرماندهان و مسئولین نیروهای مسلح با تعدادی از خانواده های معظم شهدا دوران انقلاب اسلامی دیدار خواهند داشت .

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان به برگزاری نماز وحدت به میزبانی سپاه استان اشاره کرد و گفت : نماز وحدت در سپاه حضرت ابوالفضل (ع)برگزار می شود

وی تصریح کرد : سپاه حضرت ابوالفضل (ع) در این ایام اعزام تیم های امدادی و درمانی را با همکاری دانشگاه علوم پزشکی را دارد که قرار بر این است اداره کل تبلیغات اسلامی هم تعدادی ازمبلغین به مناطق محرو م اعزام کنند.

سرهنگ پازدارخاطر نشان کرد : مراسم شب خاطر را هم داریم و یک سری برنامه های ویژه ای هم برای دانشگاه ها ، دانش آموزان داریم که با با تعاملی که با روئسا دانشگاه ها و اداره کل آموزش و پرورش داشته ایم این برنامه ها اجرا خواهد شد

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان در ادامه به اعزام روایتگران انقلاب در آموزش پرورش ،دانشگاه ها و سطح جامعه اشاره کرد و عنوان داشت : روایتگران انقلاب از پشکسوتان دوران انقلاب اسلامی هستند که نعمت انقلاب و دستاوردهای نظام مقدس انقلاب اسلامی برای جامعه و مخصوصا نسل جوان یاد آور می شوند .

 
انتهای خبر/ز

ارسال نظرات