معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش لرستان:

آموزش پرورش لرستان در اکثر کمیته‌های ستاد دهه فجر عضویت دارد

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش لرستان گفت : آموزش پرورش لرستان در اکثر کمیته‌های ستاد دهه فجر عضویت دارد و مسئولیت کمیته دانش‌آموزی دهه فجر بر عهده آموزش و پرورش است .
کد خبر: ۸۸۰۶۴۵۷
|
۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج ازلرستان ، محسن یوسفوند در جلسه مسئولان کمیته تخصصی ستاد دهه فجر لرستان که در بیت نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد اظهارداشت : آموزش و پرورش لرستان با بیش‌از ۳۱۰ هزار دانش‌آموز و ۳۶ هزار فرهنگی نقش تأثیرگذاری در مناسبت‌های مختلف دارد.

وی با اشاره به اینکه آموزش پرورش لرستان در اکثر کمیته‌های ستاد دهه فجر عضویت دارد افزود : مسئولیت کمیته دانش‌آموزی دهه فجر بر عهده آموزش و پرورش است البته باتوجه به تاثیرگذاری برنامه‌های قرآنی کمیته قرآنی از جایگاه و اعتبار بیشتری برخوردار است.

وی تصریح کرد : مسئولان قرآن وظیفه دارند زیرساخت‌های قرآنی را در راستای ترویج قرآن فراهم کنند.

یوسفوند خاطر نشان کرد: دو سال پیش فراخوان شناسایی دانش‌آموزانی که از ابتدای شکل‌گیری انقلاب تاکنون در مسابقات قرآنی حائز رتبه‌ی ملی شدند زده شد که تاکنون ۱۶۰ نفر ثبت‌نام کردند.

وی با اشاره به اینکه از دانش‌آموزانی که از ابتدای انقلاب تاکنون در سطح لرستان حائز رتبه‌های ملی در مسابقات قرآنی شده‌اند طی یک همایش تجلیل به‌عمل خواهد آمد، عنوان داشت : همایش تجلیل از دانش‌آموزان برتر قرآنی ۱۵ تا ۱۶ بهمن برگزار می‌شود و این در حالی‌است که نقش قرآن در پیشرفت برندگان مسابقات قرآنی از اهداف برگزاری این همایش است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش لرستان در ادامه گفت: مرحله استانی مسابقات قرآنی آموزش و پرورش لرستان در مقطع ابتدایی در دهه فجر امسال برگزار خواهد شد.

انتهای خبر/ز
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار