خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سازمان جنگل ها ،مراتع و آبخیزداری کشور
نماینده ولی فقیه در سازمان جنگل ها ،مراتع و آبخیزداری کشور گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی یک مجاهد و مجاهد پرور و تکیه گاه عظیمی برای رهبری معظم انقلاب اسلامی بود.
کد خبر: ۸۸۰۶۴۸۴
|
۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردستان حجت الاسلام سید مصطفی طباطبائی نژاد ظهر روز پنجشنبه در جلسه گرامیداشت رحلت حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی در امامزاده موسی (ع) اردستان افزود: همانطورکه رهبری فرزانه انقلاب در نماز برپیکر ایشان از خدا می خواهند او را با مجاهدین محشور کند وی هم مجاهد است و هم مجاهد پرور می باشد.

وی با بیان اینکه در دوران قبل از انقلاب هاشمی رفسنجانی متحمل زندان و شکنجه های فراوان شد تصریح کرد: این عالم بزرگوار با پیروزی انقلاب بر مسندهای مهمی هم چون ریاست جمهوری،مجلس خبرگان رهبری،مجمع تشخیص مصلحت نظام ،امام جمعه موقت تهران عهده دار بود و در این سمت ها به خوبی به نظام و کشور خدمت کرد.

نماینده ولی فقیه در سازمان جنگل ها ،مراتع و آبخیزداری کشورخاطر نشان کرد: ترس و وحشت در ذات ایشان وجود نداشت و او یک سیاست مدار متدین ،شجاع ،متعهد،واقع بین،صابر،صادق،استوانه انقلاب و امین مردم بود.

وی گفت: هاشمی رفسنجانی در راس سیاست مداران جهان قرار دارد و امروز دنیا با عظمت از ایشان یاد می کند .

طباطبائی نژاد افزود: اختلاف نظرهاو اجتهادهای متفاوت نتوانست پیوند قلبی وی به رهبر معظم انقلاب را کم کرده لحظه ای او را ازتبعیت ایشانباز دارد .

نماینده ولی فقیه در سازمان جنگل ها ،مراتع و آبخیزداری کشور گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند با فقدان هاشمی اینجانب هیچ شخص دیگری را نمی شناسم که مانند ایشان در فراز و نشیب ها این گونه در کنار من باشد.

وی خطاب به مردم گفت: توصیه می کنم از گوش دادن به شایعه و شایعه پراکنی پرهیز کرده آبروی افراد را حفظ و به نظرهای دیگران احترام گذاشته و ازاتهام زنیو دروغ پرهیز کنید.

طباطبائی نژاد خاطر نشان کرد: آیت الله هاشمی تمام توان مالی و اقتصادی و نیروی جسمانی خود را در راه اعتلای نظام و عظمت جمهوری اسلامی به کار گرفت و تالیفات متعددی در راه اسلام و انقلاب دارد.

وی از مسئولان خواست با حفظ اتحاد و همدلی به مشکلات اقتصادی مردم و رفع مشکل جوانان پرداخته در جهت رفع معضلات جامعه گام بردارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها