مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان از برگزاری مسابقات فرهنگی هنری با حضور ۷ هزار دانش آموز لرستانی در ایام دهه فجر امسال خبر داد.
کد خبر: ۸۸۰۶۴۸۸
|
۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۳

به گزارش، خبرگزاری بسیج ازلرستان خدا نظر دریکوند در جلسه مسئولان کمیته تخصصی ستاد دهه فجر استان که در بیت نماینده ولی فقیه برگزار شد، به تشریح برنامه های دهه فجر آموزش و پرورش اشاره کرد و اظهارداشت: آموزش و پرورش استان در ایام دهه فجر زمینه‌ای فراهم می‌کند تا دانش‌آموزان با اهداف و آرمان‌ های انقلاب آشنا شوند.

وی به نواخته شدن زنگ انقلاب در همه مدارس استان در اولین روز دهه فجر اشاره کرد و افزود: این مراسم به صورت نمادین در یکی از مدارس استان و با حضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار لرستان برگزار خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان با اشاره به اینکه در ایام دهه فجر امسال مسابقات فرهنگی هنری در قالب ۶۰ رشته و با حضور حدود ۷ هزار دانش‌آموز لرستانی برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: اجرای مراسم صبحگاه مشترک تشکل‌ های دانش‌آموزی، غبار روبی گلزار شهدا، برگزاری گفتمان های دینی، برگزاری جشن انقلاب در مدارس، جشن بادبادک‌ها و دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران از برنامه های آموزش و پرورش لرستان در این ایام هستند.

دریکوند گفت : اجرای سرود همگانی ۱۳۵۷ نفره در روز ۲۲ بهمن را از دیگر برنامه‌های دهه فجر آموزش و پرورش است

 انتهای خبر /ز
 

ارسال نظرات