خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه ملایر خبر داد

اعزام ۴۳۰ دانش‌آموز ملایری به مناطق عملیاتی جنوب کشور

فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: در مرحله دوم اعزام به مناطق عملیاتی جنوب کشور ۶۰ نفر برادر و ۳۷۰ نفر از خواهران ملایری برای زیارت و بازدید به اردوی راهیان نور اعزام شدند.
کد خبر: ۸۸۰۶۴۹۴
|
۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸
سرهنگ داود ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر اظهار داشت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان و نوجوانان به ویژه دانش‌آموزان از ابتدای سال تاکنون ۳۰۰ نفر به راهیان نور جنوب اعزام شده‌اند.

وی افزود: در این سفر معنوی زائرین راهیان نور از مناطق عملیاتی والفجر ۸، اروند، کربلای ۴ و شلمچه بازدید کردند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به اعزام ۹۵۰نفراز دانش‌آموزان به راهیان نور غرب گفت: این تعداد از زائرین نیز طی چهار مرحله به غرب اعزام شدند.

وی عنوان کرد: زائران مناطق عملیاتی غرب کشور نیز از مناطق عملیاتی تنگه مرصاد، پادگان ابوذر، ارتفاعات بازی دراز، ارتفاعات ثارالله و قصر شیرین بازدید کردند.

ابراهیمی تصریح کرد: در مرحله دوم اعزام به مناطق عملیاتی جنوب کشور ۶۰ نفر برادر و ۳۷۰ نفر از خواهران برای زیارت و بازدید اعزام شدند.

وی با اشاره به اهداف اردوهای راهیان نور گفت: این اعزام‌ها آثار و برکات مثبتی از جمله آشنا شدن با فرهنگ ایثار و شهادت و روحیه رزمندگان در دوران دفاع مقدس را در بر داشته است.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر افزود: در این راستا در مناطق عملیاتی راهیان نور اجرای برنامه های فرهنگی با مناسبت‌های گوناگون و اجرای رزم نمایش برای زائران صورت گرفته است.

وی با اشاره به روایتگری راویان دوران دفاع مقدس برای آشنایی بیشتر زائرین عنوان کرد: این برنامه می‌تواند راهکار و ابزاری در مقابله با جنگ نرم دشمن و باعث مقابله با سیاست‌های استعماری دشمنان اسلام باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات